niet slapen

A

Anoniem

Guest
goedenacht
nou anouk is wakker en wil of kan niet meer slapen.zijn er meer kindjes die dit hebben snachts??weet even niet meer wat ik moet doen.heb haar al water gegeven,even rondgelopen,maarzodra ik haar neerleg begint ze te huilen.dan is het soms 10 min stil en dan ineen keer begint ze weer.ben maar even naar beneden gegaan en laat haar maar even huilen,doeik anders nooit dus daarom maar even als afleiding de computer aan.zou het met het sprongetje te maken hebben??ze is nu 11 maanden.

groetjes petra

goedemorgen.
hier hebben wij het ook wel even gehad.
wij denken dat het toen door de warmte kwam(het was net in die hete weken hier)
wij gaven mick dan ook water en daarna weer het bedje in.. het was hier dan ook vaak wel even huilen maar hoe moeiljk het ook is wij lieten hem dan even gaan,het was dan niet overstuur huilen maar echt mopperen omdat hij eruit wou..
en na een paar min.sliep meneer weer heerlijk.
kunnen het geen tandjes zijn??
succes en hoop dat je snel weer een heerlijke nachtrust hebt..

Hoi,

wij hebben precies hetzelfde met Bas. Hij slaapt ook erg slecht 's nachts.
Is elk uur wel wakker en soms wil hij helemaal niet meer slapen, hij moet dan erg huilen.
Laatst was hij van 1 uur tot 5 uur 's nachts wakker....en wij dus ook!

Hij wordt ook telkens huilend wakker en soms huilt hij zelfs met de ogen dicht.
Denk dat het misschien aan zijn tandjes ligt en misschien dat hij in een sprongetje zit, hij is namelijk 11 maanden.
Soms geven we hem een zetpil maar dat wil ook niet echt helpen.

We hopen dat het snel beter gaat want we gaan er zelf ook aan onderdoor.

Vannacht was hier ook een ramp weer. Birgit was om de 1,5 u wakker en van kwart voor 2 van kwart over 3 was madam ook klaar wakker zucht...
Het ging juist wat beter met slapen maar de laatste paar nachten is het weer erg wisselvallig.
Ik hoorde op de opvang dat de kindjes ook allemaal erg mopperig waren en huilerig gister, behalve Birgit die was de lieve gangmaker haha.
Dus misschien het drukkende weer?

hoi hoi we zijn dus niet de enige die gebroken nachten hebben op het moment.anouk is wel weer in slaap gevallen tot een uur of 7,toen fles en toen weer geslapen tot 9 uur.net ontdekte ik wel rode billetjes,misschien zijn er wel tandjes in aantocht.(ze heeft er nog maar 2)wel kauwt ze steeds op haar vingers maar dat doet ze al een hele tijd.misschien alles bij mekaar,tandjes,sprongetje enz....
nou we hopen op betere nachten weer.

gr petra

hoi petra,

Ik ben blij te lezen dat er meer zijn. (nou ja, niet blij voor jullie)
Hidde leg ik normaal om 7 uur/half 8 in bed en haal hem 's ochtends weer uit zonder problemen. Gisteravond was meneer niet echt van plan te gaan slapen en heeft van kwart over 7 tot 9 uur gehuild en dit ben ik helemaal niet gewend. Vanacht was ie ook onrustig.
Ik denk ook dat de warmte het niet beter maakt.
Hidde is nu 10.5 maand, misschien dus toch een sprongetje.

Jullie ook succes ermee!
Groetjes lynn en hidde 18-07-2007

Nou het hangt zeker in de lucht, mijn dochter was vannacht ook zo aan t spoken, 4 x wakker geweest en huilen.
Hoop maar dat het snel weer over gaat, je komt er soms toch niet achter wat er nou aan de hand is. Mijn dochter is 11 maanden.

Groetjes van Sonja

Bij ons is het al 2 weken aan de gang. Emma wordt 's nachts wakker en wil niet meer gaan slapen, hoewel ze wel moe is. Het duurt iedere keer 2 uur voordat weer ze slaapt en om half 7 's ochtends is ze weer wakker. Het begint me nu echt op te breken. Maar het is idd misschien een sprongetje. Ze is nu 10,5 maand.

Groetjes
Astrid

Terug
Bovenaan