Niet slim

A

Anoniem

Guest
Goodmorning!

Iedereen een fijn weekend gehad?

Ik ben niet zo slim geweest denk ik.....Ik hoopte zo vurig dat het deze maand raak zou zijn.....Mijn NOD is vrijdag 15-07 maar ik kon het toch weer niet laten. Heb vanochtend een testje gedaan omdat ik allerlei vage klachten had...Natuurlijk was deze test negatief! Ik ben toch weer teleurgesteld maar misschien heb ik wel gewoon te vroeg getest, ik hoor zo vaak dat je beter toch kan wachten tot je NOD. (dat advies heb ik ook vaker gekregen maar ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan)

Ik hoop zo dat het later deze week nog zal veranderen in een positieve test, hebben dames hier ervaring mee?

Fijne dag! Liefs Lynn.

Haai lynn...
Ja ik ken hetgevoel want je hoopt dat die streep toch komt. Beste toch wachten tot je nod of der na scheelt ook een hoop geld .. Denk dat ik in 9 maanden 25 test heb gekocht waar der. Maar 2 raak waren. Im besluitpasde 18e te testen. Kom op meid nog 4 dagen im nog 7:) hoop voor jou een positieve test!

Liefs priscilla

Ik zit al een tijdje op een ander forum, maar aangezien ik hetzelfde heb meegemaakt, wil ik toch even reageren. Ik ben inmiddels ruim 10 weken zwanger en kon het 4 dagen voor mijn NOD ook niet laten om te testen. De test was uiteraard negatief en ik had zoiets van: ok, laat de rd's maar komen. Maar die kwamen niet. Toen 3 dagen later weer een test gedaan en daar kwam een heel licht streepje op, na 2 dagen weer een test, streepje was al donkerder en toen na 4 dagen overtijd sloeg de test echt pas heel erg donker uit. Dus, het kan zo zijn dat je wel zwanger bent, maar nog niet genoeg hcg aanmaakt. Het enige wat dus helpt is wachten en ik weet hoe moeilijk dat is. In ieder geval succes met wachten en hopelijk is hij positief.

Bedankt voor jullie reacties weer! Helpt toch altijd om de ervaringen van een ander te lezen.

@Playbunny22: Jij ook succes met wachten! Ik duim voor je dat je de 18de een positief resultaat hebt.

@Ugly Betty: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook nog wel een sprankje hoop dat de test misschien later wel positief is....Het is ook wel vroeg (4 dagen voor m'n NOD) Ik wacht gewoon weer af!

Thanks!

Hier ook zo'n domme doos. Heb vanochtend ook een test gedaan. Negatief natuurlijk :)! Mijn nod kan 15 juli of 22 juli zijn. (ben eerder gestopt met de pil dus een rare cyclus deze maand)
Heb eigenlijk vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil pijn in mijn onderbuik en- rug.
Ook zomaar op 2 juli een druppel oud bloed met veel afscheiding gehad. En een week erna ook weer. Heel raar allemaal.
Nu ben ik vanaf zaterdag met vlagen misselijk en me borsten doen zeer!!! (heb ik anders echt nooit last van)
Mijn gevoel zegt dat het goed is, maar ik wordt zo onzeker van het wachten!!!!!!! grrrrrrrrrrr

@Angel82: Ik begrijp je zoooo goed (wij allemaal hier) Dat wachten is echt killing....De wil dat het lukt is bij ons allemaal natuurlijk zo groot!

Ik heb ook een week of 2 van die vage klachten en daarom dacht ik ook: Ik doe een testje vanochtend. Ik ben gelukkig niet de enige 'domme doos'....Haha!!
Ik hoop dat je de 15de of de 22ste een positieve uitslag hebt.... Hou je me ff op de hoogte? Ben erg benieuwd!

@Angel82: wanneer ben je dan met je pil gestopt? Als het pas sinds kort is, dan kan het ook zo zijn dat je lichaam nog moet 'ontpillen"....

Hey Lynn,
Hahaha, nee je bent zeker niet de enigste!! En dit is gewoon mijn derde keer he en ik trap er gewoon weer in!!!
Tuurlijk hou ik je op de hoogte, jij mij ook he!!!
Ga zometeen maar weer even de Kruidvat sponsoren ;)
Volgend babybrabbel kan ik woensdag een thuistest doen,dus ga proberen te wachten tot woensdag.
Hoop dat jij deze maand ook een positieve test in handen hebt!!!! Ik duim voor je.

Terug
Bovenaan