Niet slim

Ik heb 19 juni mijn laatste pil geslikt. Kan natuurlijk ook hoor dat ik super aan het ontpillen ben, maar had het bij de eerste precies hetzelfde en toen was ik ook in ronde 1 zwanger.
Het is echt afwachten!!!

Het is zeker afwachten meid en het is om gek van te worden maar ach....We moeten er wat voor over hebben. Haha!! Is woensdag dan niet té vroeg voor een test? Ach....hoort wie het zegt hé?! Haha!!

Ik duim ook voor je en ik hoop dat het positief wordt voor ons beiden (en natuurlijk de rest van de dames die in spanning weer afwachten)

Ik hou je op de hoogte! Liefs

Oh meiden wat heerlijk dat ik niet de enige ben!!! Ook ik had gister al getest, en natuurlijk negatief. Sloeg mezelf voor mijn kop dat ik weer zo dom was geweest om een test te verspillen. Heb pas 16/17 juli mijn NOD en een evt innesteling zou pas vandaag zijn, dus het kan ook gewoon nog niet posi. zijn. Hopelijk volgende week goed nieuws voor ons allen!!

Ik zit al 4 dagen met positieve ovulatietesten, die steeds donkerder worden. Zeker als je testen vergelijkt waar een dag tussen zit, zie je duidelijk verschil.
AHHH.... ik moet nog tot zaterdag wachten!!

Gelukkig zijn we allemaal hetzelfde! Heb net weer een nieuwe voorraad testen gehaald. Geef ze aan me man zodat hij ze kan verstoppen.
Ga het echt proberen om te wachten. Ben een mens met weinig geduld, maar dit is helemaal killing!!!!!!!!!!!

Succes allemaal en lekker de dagen volplannen zodat we geen tijd hebben om eraan te denken ;)

Ik heb zojuist een erg lichte ovutest gehad, dus ik reken nergens meer op deze cyclus.

Hoop dat het jou beter vergaat deze week!!

X

Haha zo herkenbaar !!!!!

Ik doe dat ook zon beetje elke maand hoor helemaal niet raar want je hoopt natuurlijk toch op dat ene streepje !!
Als je het nietlaten kunt zou ik zeggen gewoon doen ! je bent daarna namelijk wel van die drang af dat je die test wil doen en das echt een hele vervelende drang ..... ik voel me ook altijd heel dom en stom achteraf maar kan dan altijd heel goed de draad weer op pakken .
Mijn nod is 14 juli dus ook bijna maar moet zeggen dat ik nog geen last heb van testdrang ik voel ook niks geks deze maand dus kan het daarom goed van me af zetten .
Ik hoop dat je alsnog positief test maar mijn ervaring is dat het niet zo is, al 12 keer gehad inmiddels en dan keer twee want meestal ben ik zo stom om twee keer te testen voor mijn nod hihi ben gelukkig niet zo ongeduldig maar goed deze maand niet zo last gelukkig !!
Succes dus nog en je bent dus echt niet de enige !!

Haha, wat een herkenbare verhalen allemaal!!! We zijn echt allemaal hetzelfde, hihi..
Dat wachten is echt het moeilijkste, pff... Het duurt nog lang tot mijn NOD, waarvan ik niet weet wanneer die is. Heb nog steeds positieve ovu-test, en NOD tussen 19-24 juli (kortste en langste cyclus) maar wordt nu waarschijnlijk later. Gelukkig ga ik volgende week op vakantie, dan kan ik het misschien van me af zetten... Succes meiden!! Liefs Chantal

Terug
Bovenaan