Niet stil kunnen zitten...

Hey meiden,

Ik moest wel een beetje lachen om jullie reacties. Ik krijg van jullie bijna een handboek hoe het in de hoek zetten moet, haha! Lief dat jullie het me allemaal uitleggen, maar het was niet echt een vraag. Ons meneertje hoeft niet in de hoek, gelukkig is waarschuwen genoeg.

Maar omdat hij gewoon super bewegelijk is vroeg ik me af of er meer zijn die dat herkennen. En ik nam het in de hoek zitten als voorbeeld. Als ik dat hier lees tovert het automatisch een big smile op m'n gezicht, ik zie dat nml nog niet voor me met meneer. Toch bedankt allemaal!!!

Liefs Lientje

Hey, hier ook zo'n beweeglijke tante, die overal op klautert en klimt. In de hoek staan of zitten is sowieso niet aan de orde voor haar. Hoewel ze natuurlijk erg ondeugend kan zijn.
Maar het beweeglijke herken ik zeker, hoor. Ze kan moeilijk rustig op schoot zitten, want er is altijd weer iets te ontdekken, te pakken of te bekijken....
Zelfs rustig tv kijken is er niet echt bij....

hahahaha dan snapte wij het verkeerd :D
maar nathalia zit ook met niks stil hoor.
wilt ze bij mama op schoot zitten, klimt er op, om 2 sec later weer eraf te klimmen.

met eten gaat ze in haar kinderstoel staan, met haar handen zo van "klaar"
ze is gek op de tv, en kan wel 10 min staan voor dat ding, maar niet zitten haha

liefs, do

Ha Do, daar moest ik wel om lachen: bij Leah hetzelfde: zitten om tv te kijken: o, nee. Maar er vlak voor staan en kijken, ja, dat wil nog wel eens 5 of 10 minuten duren (als de teletubbies er zijn). Ze begint nu ook Lala, Dipsy (pippi ofzo) en Po te zeggen, hihi......
En ook Leah klimt dus uit haar kinderstoel als ze 'kaar' is (en dat is altijd erg snel) of als ze het eten niet interessant vindt....

Hoi hoi,

Ook ik begreep je dan verkeerd haha.
Maar nogmaals Myrthe is ook zo'n woelwater.
Alleen 's morgens kan ze rustig in haar kinderstoel tv kijken. Maar dat komt ook omdat ze een ochtendhumeurtje heeft (van wie ze dat nou heeft?) en graag op dr gemakje wakker wordt haha.
Verder kan ze geen minuut stil zitten.
Ze vind buiten wandelen ook heerlijk! Gister een uur gewandeld zonder kinderwagen!
Zal ook wel met het ontdekken te maken hebben dat ze niet stil kunnen zitten....

Liefs Irene

Terug
Bovenaan