niet te geloven

sinds twee dagen voel ik me beter en sterker en was mijn onzekerheid weg en zag ik het weer positief ..mijn partner zei nog je moet niet altijd het negatieve zien in alles en in de mensen....nou vertelt hij me gister avond dat hij tijdens mijn zwangerschap is vreemdgeweest!!! nou wat moet ik daar nou mee dat is toch niet te geloven....hoe veel meer kan iemand mijn kraamtijd verpesten......godverdomme ...ik weet niet tegen wie ik het anders moet zeggen nog dus moet even mij hart hier luchten

tjonge meis!! Idd niet tegeloven!! wat moet ik zeggen?! Je moet vast helemaal brak zijn nu! Praat erover meis, dat is het enige wat k je kan aanraden! Je moet het niet alleen doen. Vertrouw iemand om je heen zodat je je gevoelens kan uiten!
Er breekt denk k een hele moeilijke tijd aan nu, je moet je gevoelens op een rijtje krijgen, en dat is niet makkelijk! Ik wens je alle sterkte toe, en je kunt hier altijd je verhaal kwijt! Meid ik vind het verschrikkelijk voor je!

Heel veel liefs en een dikke knuffel!!

Jeetje meid, zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen. Wat een kl*te streek zeg. Hoe kan iemand zoiets doen, en helemaal als je zwanger bent van zijn kind. Ik zou niet weten wat ik moet doen als het mij overkomt. Heb ook geen advies voor je. Maar je kan altijd bij ons je hart luchten.

Liefs Milou

Jeetje, daar valt mijn mond van open zeg!
Ga jij het weer positiever zien, krijg je dat!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. maar wel heel veel sterkte!
lief Diane

Mijn god! Ik zit echt met mn mond vol tanden. Hoe kan hij dat nou doen??? Ik snap niet hoe iemand dat kan doen, maar ik snap ook niet dat hij het jou nu verteld, in je kraamperiode. Puur voor zijn eigen schuldgevoel denk ik. Wat een rotstreek...
Ik wens je heel veel sterkte. Probeer te genieten van je kleine spruit en probeer het even te vergeten. Al zal dat moeilijk zijn.

Veel liefs, Tamara
aprilmama

Wat een rot streek. En ook twee keer
Hij is vreemdgegaan en nu jij je beter voelt moet hij biechten om z'n schuldgevoelens kwijt te raken.
Echt misselijk.
Veel sterkte. Ik hoop dat je eruit komt en ik hoop dat als je kindje naar je lacht je daar toch van kan genieten. Em uiten die gevoelens.!!!! Jij hebt immers niet verkeerd gedaan!!!

liefs

Terug
Bovenaan