Niet te geloven!

Bedankt voor jullie felicitaties! Het is idd best wel vreemd, soms zit het gewoon nog in mn hoofd dat ik volgende week onder het mes zou moeten. Daar heeft het zo lang om gedraaid en dan nu dit! Heel leuk natuurlijk maar idd wel een verrassing!
Ik hoop ook echt dat jullie eerdaags ook aan de beurt zijn, en ik weet het deze wens lees je met gemengde gevoelens. Als ik dat las van iemand die net zwanger was dacht ik altijd ja wat een ver van mn bed show maar zo zie je maar 'opeens' kan het dan toch zo zijn!
Houdt moed! (al weet je soms niet waar je de moed vandaan moet halen en kan je niet geloven dat het jou ook gaat overkomen ooit)

vr gr Fem78

Bedankt voor jullie felicitaties! Het is idd best wel vreemd, soms zit het gewoon nog in mn hoofd dat ik volgende week onder het mes zou moeten. Daar heeft het zo lang om gedraaid en dan nu dit! Heel leuk natuurlijk maar idd wel een verrassing!
Ik hoop ook echt dat jullie eerdaags ook aan de beurt zijn, en ik weet het deze wens lees je met gemengde gevoelens. Als ik dat las van iemand die net zwanger was dacht ik altijd ja wat een ver van mn bed show maar zo zie je maar 'opeens' kan het dan toch zo zijn!
Houdt moed! (al weet je soms niet waar je de moed vandaan moet halen en kan je niet geloven dat het jou ook gaat overkomen ooit)

vr gr Fem78

Kijk, van zulke berichten worden we nu blij.

Helaas zal het bij ons er niet meer van komen, vanwege mijn leeftijd, en dat ik uitbehandeld ben.
We hebben een gezonde knul uit het bouwjaar 2000, en ik mag goed op me knieën danken dat ik hem mag verwelkomen in deze wereld.
Meid, je hebt er vast heel lang over gedaan, ik gun het je, en geniet van je zwangerschap, en geniet straks van het getrappel in je buik, en geniet straks van je babytje en kraamtijd, samen met je man.

Mvg Sariane

Wauw, dit bericht daar worden we blij van, genieten meid!!!!
Wij hebben een kind van het bouwjaar 2000, en het zal bij deze blijven, want ben uitbehandeld, tja en de rest laat ik aan moeder natuur over, en qwie weet.

Geniet van alles wat komen gaat, want het is een prachtig vooruitzicht hoor.

Mvg Sariane

Dit is nog eens een goed bericht om te horen.
Gefelictiteerd meid, na al die tijd toch zwanger.
Met oprecht een wondertje dat je in je buik 9 maanden lang mag dragen.
Geniet van de tijd die komen gaat.

Mvg Sariane

Terug
Bovenaan