niet te geloven...

hallo mensen,

toen ik vanmorgen wakker werd kon ik het niet laten om een test tegaan doen..

doe ik een test staat er een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte roze streep in het test venster.. ik dacht heee...

dus ik doe nog een test weer een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte streep in het test venster..

ik denk zie ik het nou goed of verbeeld ik mij dit nou.. ik een vriendin wakker gebeld en ik verteld dit zo aan haar nou zegt ze volgens mij moet het dan eindelijk gelukt zijn..

dus ik doe nog een test daar komt dan weer een dikke streep in het controle venster maar de test venter blijft leeg.. nu heb ik na een kwartier half uurtje weer gekeken en nu staat er wel weer een hele lichte streep in het test venster...

ik denk dat ik nog maar eens een test ga doen..
ik wordt hier helemaal onzeker van..
wat moet ik hier nou mee?

en nu ook weer allemaal vragen waar ik nog geen antwoord op kan krijgen..
ben ik nou echt zwanger of niet?
wat als het er veel meer zijn, ik had namelijk vijf rijpe eitjes?

liefs...

Hey Caritas

Een streep is een streepje !
Ik had dat bij mijn 1e ook , ook een vriendin uit bed gebeld, nog een test gedaan en weer een vaag streepje
Ik heb toen het ziekenhuis gebeld met de vraag of ik bloed mocht komen laten prikken.
Ik bloed laten prikken en ja hoor zwanger !
Misschien een idee ????

Eerst maar eens bezien of het zo is en dan pas zorgen gaan maken over een eventuele meerlingzwangerschap

Succes... enne laat je nog even wat weten ?

Gr Tammie (14 weken en 3 dagen zwanger van nr 2)

hoi tammie,

ik weet wel een streep is een streep maar kan het gewoon niet geloven.. weetje..

bij mijn eerste zwangerschap kwam er gelijk een hele dikke roze streep te staan (10wk miskraam)
en nu een hele dunne roze streep..

het is wel een goed idee om dat te gaan doen maar dat wacht ik liever nog even mee..
ik ga vandaag nog maar eens een test doen ik denk zo'n digitale die zal denk ik wel duidelijker zijn...

de kans dat het een meerling wordt is vrij groot omdat er vijf eitjes zijn gesprongen.. maar daar heb je gelijk in nog niet druk om maken want dat heeft helemaal geen zin..

ja ik laat het zeker weten hoe het afloopt..

liefs

Hoi Caritas,

Zoals Tammie al zegt een streep is een streep, ook al is het een heel lichte streep.
Misschien kun je een CB-test doen, die zegt duidelijk zwanger en het aantal weken of niet zwanger, dan heb je meer duidelijkheid.
De kans op een meerling bestaat natuurlijk, maar wacht eerst maar af of er eitjes bevrucht zijn en hoeveel.
Ik zal voor je duimen dat de digitale test ook positief is. Ik ben benieuwd of het zo is...

Groetjes,
Krissy

Oooh wat spannend. Ik zou morgenochtend weer gaan testen met ochtendurine. Kan natuurlijk zijn dat je anders net te weinig hormoon hebt waarop het staafje reageert. En dan weet je weer niks. Maar zoals de rest ook schrijft een streep is een streep!!!
Dus ik feliciteer je voorzichtig!!

Gefeliciteerd, al is het nog even voorzichtig!

Fijn dat je zwanger bent! Over de evt. meerlingen zou ik me geen zorgen maken. Je bent zwanger en dat telt!

Liefs Daisy

Jeetje meid, wat ontzettend spannend zeg. Heb je de test nog een keer over gedaan?
De kans dat ze alle vijf bevrucht en ingenesteld zijn lijkt mij nauwelijks aanwezig.
Net als de anderen feliciteer ik je voorzichtig! Ik hoop binnenkort een uitbundige felicitatie te kunnen doen!

Succes meid! Ik ben ontzettend benieuwd naar het vervolg...

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan