hallo mensen,
toen ik vanmorgen wakker werd kon ik het niet laten om een test tegaan doen..
doe ik een test staat er een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte roze streep in het test venster.. ik dacht heee...
dus ik doe nog een test weer een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte streep in het test venster..
ik denk zie ik het nou goed of verbeeld ik mij dit nou.. ik een vriendin wakker gebeld en ik verteld dit zo aan haar nou zegt ze volgens mij moet het dan eindelijk gelukt zijn..
dus ik doe nog een test daar komt dan weer een dikke streep in het controle venster maar de test venter blijft leeg.. nu heb ik na een kwartier half uurtje weer gekeken en nu staat er wel weer een hele lichte streep in het test venster...
ik denk dat ik nog maar eens een test ga doen..
ik wordt hier helemaal onzeker van..
wat moet ik hier nou mee?
en nu ook weer allemaal vragen waar ik nog geen antwoord op kan krijgen..
ben ik nou echt zwanger of niet?
wat als het er veel meer zijn, ik had namelijk vijf rijpe eitjes?
liefs...
toen ik vanmorgen wakker werd kon ik het niet laten om een test tegaan doen..
doe ik een test staat er een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte roze streep in het test venster.. ik dacht heee...
dus ik doe nog een test weer een vette roze streep in het controle venster en een hele hele hele lichte streep in het test venster..
ik denk zie ik het nou goed of verbeeld ik mij dit nou.. ik een vriendin wakker gebeld en ik verteld dit zo aan haar nou zegt ze volgens mij moet het dan eindelijk gelukt zijn..
dus ik doe nog een test daar komt dan weer een dikke streep in het controle venster maar de test venter blijft leeg.. nu heb ik na een kwartier half uurtje weer gekeken en nu staat er wel weer een hele lichte streep in het test venster...
ik denk dat ik nog maar eens een test ga doen..
ik wordt hier helemaal onzeker van..
wat moet ik hier nou mee?
en nu ook weer allemaal vragen waar ik nog geen antwoord op kan krijgen..
ben ik nou echt zwanger of niet?
wat als het er veel meer zijn, ik had namelijk vijf rijpe eitjes?
liefs...