niet te geloven...

ja ik heb vanmiddag weer een test gedaan en die was net als de andere een dikke controle streep een een dunne teststreep...

morgen vroeg met ochtend urine nog eens een doen en is die dan weer zo dan ga ik gelijk van uit mijn werk naar het ziekenhuis bellen of ik ga er even langs want ik ben dan toch in de buurt.

ik kan het gewoon nog niet geloven...

liefs..

De fabrikanten van de zwangerschapstesten zijn vast blij met je ;-)
En ik ben ook blij voor je, want dit ziet er gewoon goed uit!

Echt super! Spannend, ik ben benieuwd wat de test morgenochtend doet! Succes en ik hoop dat je morgen in het ziekenhuis terecht kunt!

Liefs!

goedemorgen,

ja dat denk ik ook wel dat ze daar blij mee zijn hahaha..

de test vanvanmorgen kon je eerst niet goed zien maar naar een tijdje kwam er toch weer een streepje...

ja dat hoop ik ook ik ga er gewoon even langs, dan wordt er waarschijnlijk gewoon een afspraak gemaakt maar dat zie ik vanmiddag wel..

liefs

Goedemorgen,

Dus nog steeds goed nieuwd!
Super hoor, ik hoop dat je in het ziekenhuis terecht kunt. Ik leef met je mee en vind het ook erg spannnend.

Veel liefs, Marieke

hey hoi,

ik ben net in het ziekenhuis geweest en...
hun denken dat ik ook zwanger ben omdat ik allemaal positieve testen heb gekregen.
ze heeft wel gezecht dat ik ook maar eens een cb digital moest gaan doen..

maar goed ze heeft voor me uitgerekend (dat had ik zelf ook al gedaan) maar ik schijn dan nu vandaag precies 4 weken zwanger te zijn...

ikzelf kan het nog steeds niet geloven...

nou moet ik aankomende donderdag weer komen en dan krijg ik de eerste echo om te zien hoeveel kindjes ik in mijn buik heb...

ik geloof het nog steeds niet..

liefs..

ooo wat spannend maar wat gaaf....
ben erg benieuwd hoeveel kindjes je krijg/heb/
nog eventjs dus geduld ....

laat je het ons weten hoeveel het er zijn????

xxxx natas

Zo hé, nu echt GEFELICITEERD! Echt superfijn. Ik ben ontzettend benieuwd wat er donderdag op de echo te zien is. En eerst misschien nog even die cb digital doen? Dan heb je écht zekerheid!
Succes meid, liefs Marieke

dank jullie wel:)

vind eht ontzettend spannend wat er donderdag uit gaat komen. ik moet wel alleen heen want mijn mannetje kan geen vrij krijgen dat vind ik heel erg jammer.. maar ja is niet anders..
iemand zin om mee tegaan? haha..

ja ik zal die cb digital nog wel even gaan doen.

ik laat het jullie zeker weten hoe het afloopt.

liefs

Terug
Bovenaan