niet te troosten

Hoi
Mijn dochter had ook heftige krampen en ze kreeg cinababy druppels. Hielp wel goed maar de krampen verdwenen pas toen we op fles gingen (omdat bv terugliep).
Sindsdien krijgt ze heel af en toe druppels als ze huilt omdat de windjes wat moeilijker gaan.Succes

Ik heb ook een tijd een dagboek bijgehouden. Ik schreef  op  wanneer ze at, sliep en huilde. Daisy had door krampen helemaal geen regelmaat en ik liep de hele dag met haar rond en ik wist niet meer of ze nou veel of weinig had geslapen omdat het zo verwarrend was allemaal. En omdat je er zo veel op let lijkt het wel heel vaak. Dat dagboek heeft me erg geholpen want toen wist ik zeker dat het 3 tot 4 uur op een dag was en dat ze echt heel weinig sliep en dat kon ik weer aan de behandelende artsen laten zien. En mij gaf het ook heel veel rust. Behalve dan dat ik de hele dag met een pen in mijn handen liep op de klok te kijken :) Okee, na 6 weken was ik dat ook wel zat. Maar toen was Daisy ook een stuk rustiger en regelmatiger (nog maar een half uurtje huilen per dag, wat een verschil!)

ik ben het n idd aan het bij houden, bedankt voor de tip!!ik ben nu 2 dagen bezig en hij heeft nog niet een keer gehuild hahahaha, tenminste niet ontroostbaar. ik ga het nu voorlopig ff bijhouden en dan kijken of ik zelf ook iets rustiger kan worden.

groetjes susanne

Hoi Susanne,
heel herkenbaar. Isis (5,5 maand) heeft de eerste 3 maanden ook veel krampjes gehad en (meestal) daar door veel gehuild (naar mijn gevoel dan!) Gelukkig zijn de krampjes ver over, maar het huilen kan ook best op mijn zenuwen werken. Ik kijk echt op de klok hoelang ze huilt, anders lijkt 1 minuut, 10 minuten en ga ik er (te) snel naar toe..........Ik heb altijd een 'logboek' bijgehouden, ook om van me af te schrijven en om te kijken hoe haar dag/nacht ritme er ongeveer uit ziet (is nu weer aan het veranderen!) Als ze ligt te krijsen (gebeurt niet zoveel) ga ik er altijd naar toe en als ze dan ontroostbaar is, haal ik haar eruit, anyway, succes, komt goed,
x Esther

Terug
Bovenaan