Niet tevreden over vk praktijk

Hoi Suzanne,

wat vervelend dat je niet tevreden bent maar als dit blijft nadat je het hebt aangekaart bij de vk praktijk zou ik overstappen anders word de tijd wel erg kort om de vks van een andere praktijk te leren kennen.
Als het een van de hoofd redenen is om weg te gaan omdat je steeds een andere hebt, zou ik blijven want dat is waarschijnlijk bij een andere praktijk hetzelfde.
fijne zwangerschap nog!

Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik heb Kortekaas gemaild. Die bleek ook nog eens 2 locaties te hebben bij mij vlak bij! Ik heb een kennismakingsgesprek aangevraagd. Ben benieuwd!

Hey hey mag ik weten welke verloskundige je nu zit?
Ik ben kraamverzorgster in den haag en kan je misschien 1 aanbevelen...
Ik heb ook moeite met 1 vk praktijk. 

Groetjes 
)

In de stad waar ik woon zit een aantal zelfstandige verloskundigen, ook wel caseload verloskundige genoemd. Zij nemen maar weinig zwangeren aan, vaak vier of vijf per uitgerekende maand. Je hebt dan de hele zwangerschap en bevalling dezelfde persoon. Ik lees hier veel reacties dat het niet uitmaakt wie tussen je benen gaat voelen als je aan het bevallen bent. Maar volgens mij doet het er wel toe wie je begeleid gedurende het hele bevalproces. Het is fijner als dat iemand is met wie je een band hebt opgebouwd. Wellicht is zo'n verloskundige iets voor je.

Mhm... Bij Kortekaas blijken toch ook 5 vk te werken. Dan ben ik nog niet veel verder. Nu een afspraak bij het Haagsch Geboortehuys. Daar werken er 2. Ik heb nog geprobeerd om een caseload verloskundige te regelen, maar de enige die ik in Den Haag kan vinden (Heleen Vaessen) zit al vol in de maand dat ik ben uitgerekend...

Terug
Bovenaan