Niet verwacht...maar wel heeeeeeeeeel blij!!!

Hey Lientje gefeliciteerd man,

Wat een enorme blijdschap, wij gaan over een aantal maanden kijken of het mag lukken voor nr2 maar dit geeft wel hoop (drie jaar mm gehadt voordat Zifjon kwam) Zifjon en die kleine van jou schelen een paar dagen maar nu haal ik je niet meer in hoor. Ben heel blij voor jullie. Hopelijk gaat alles goed en zijn die drie maanden snel voorbij. Poeh wat gaat het allemaal kriebelen nu bij mij.

Liefs van Mariska mama van Zifjon (29-01)

Hey,

Gefeliciteerd... Bij Doreen heeft het ook een jaar geduurd.. dus ik wacht nog even, als het nu zo snel kan gaan..  
Wat leuk... en spannend allemaal weer.
Een hele fijna zwangerschap gewenst!
Liefs,
Karlien

Hee meiden,

Bedankt voor alle reacties, vele lieve, maar ook grappige, haha!!! Het was zoals ik al zei erg onverwachts (mede door onze vorige zwangerschap), ik ga het steeds meer beseffen.  Ondanks dat het onverwachts is en het daardoor verwarrend is, zijn we wel super blij!!!  

Rond 28 januari zijn we uitgerekend. Vandaag de vk gebeld voor een afspraak, 23 januari hebben we de 1e echo, spannend!!!

Liefs Lientje

Hee meiden,

Niet zulk goed nieuws...95% kans dat het misgaat met m'n zwangerschap...over 10 dagen weer een echo (voor die 5%), maar we vrezen dat het dan over en uit is...

Erg verdrietig, maar beter nu dan in een verder stadium.

Liefs een verdrietige Lientje

Hoi lientje,

Ahhhh dat meen je!!!!
Wat vind ik dat ontzettend sneu voor jullie zeg.
Hoezo dat het voor 95% waarschijnlijk mis gaat?? Snap het niet zo goed, sorry.
Nou ik blijf toch voor je duimen voor die 5% kans die er nog is.

Ik wens je veel sterkte mocht het toch mis gaan.

Dikke  voor jou.

Liefs marielle

Ahh, Lientje,

Nee toch!!! Hoe ben je erachter gekomen? Bah, wat naar.. Hoop voor je dat het goed blijft gaan.
Pff. Sterkte hoor en ook een virtuele knuffel van mij..

Liefs,
Karlien

Thanks, voor de lieve woorden, doet me goed!!!

Volgens de afmeting vd vruchtzak zou ik nu 4 weken 4 dagen overtijd zijn, maar de berekening (eerste dag laatste menstruatie) laat zien dat ik 6 weken en 4 dagen overtijd ben, het klopt dus niet...

Snap je het nog? Hij zei hoe dan ook ik kan zien dat je zwanger bent, maar ik heb het gevoel dat het misgaat, die kans is 95% en die 5% is dat het groeispurt maakt, maar die kans acht hij klein...wij helaas dus ook...

Liefs Lientje

Hallo lientje,

Ik vind het heel  erg om te horen.
Maar er moet me toch iets van het hart.
Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger. En dat weet ik precies, omdat wij toen alleen maar sex hebben gehad. ( wel iets meer hoor, maar dat was echt veilig)
maar als je volgens mijn laatste menstruatie moet meten, ben ik nu 10 weken en 6 dagen??!! Toen ik ook de eerste en tweede echo had, klopte het ook precies, met wat wij hadden uitgerekend en niet met de laatste menstruatie. En volgens mijn gyn kan dat ook prima, want dan is je cyclus gewoon langer geweest. ( En mijn vriendinnetje is ook zwanger en die had het toevallig ook, maar zelfs met nog een groter verschil!) Ik weet niet of dit bij jouw ook het geval zou kunnen zijn.
En ik wil je ook absoluut geen valse hoop geven, of ik begrijp je verhaal niet. Maar zoals ik het lees, kan het best zo zijn. Nou ik duim in ieder geval voor je.

Heel veel sterkte,

Groetjes

Terug
Bovenaan