Niet vooruit te branden...

Hoi,

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden! Ik slaap de laatste week slecht (3-5 keer wakker en naar het toilet) en vannacht was ik om 4 uur gewoon klaarwakker. Toen viel ik rond 6.30 uur weer in slaap en had vooral zin om mijn wekker om 7.00 uur te negeren. Ik werk vandaag dus thuis... Nou ja, werken...

Ik kom echt nergens toe, ben moe, en heb gewoon nergens zin in. Echt zo raar, want ik heb een heerlijk weekend gehad. Het was heel gezellig met mijn vent en we hebben echt relaxed aan gedaan. En dan nu begin ik weer zo belabberd aan een nieuwe week. Daar kan ik dan zo van balen!

Hebben jullie ook zulke dagen? Dat je 's morgens al denkt: ik ben blij als ik vanavond in mijn bed lig?

Zou het lichte slapen ook komen door de zwangerschap? Heb ergens gelezen dat je de laatste weken voorbereid wordt op de komst van de baby en dat je daarom veel sneller wakker wordt dan normaal (zodat je je baby hoort als het huilt). Nou ja, ik hoop dat dat slapen wel weer wat beter gaan, want moet nog ruim 7 weken...

Heb er soms ook wel last van.maar als ik dan eenmaal begin ben ik niet te stoppen.en zou ik het liefst alles in 1 dag doen.maar dat kan niet.ik moet wel zeggen dat ik nog steeds heel goed slaapt.dus dat scheelt denk wel.wel droom ik erg veel! hoop voor je dat je beter gaat slapen en minder moe bent.ik heb meestal het tegenover gestelde zoals:poetsen en opruimen.maar moet zeggen dat dat ook niet altijd alles is.aan het einde van de dag ben je moe en harde buiken.dus weet niet waar je beter mee bent.
liefs jootje

Dit is schijnbaar toch heel normaal vanaf deze periode... Ik moet 's nachts ook minimaal 3 a 4 keer eruit om te plassen. Maar het kindje is al in het dalen, dus over de gehele dag zit ik wel 20 keer te plassen....

Moe ben ik ook heel veel, dat komt denk ik omdat we geen fatsoenlijke nachtrust krijgen. Als je kunt zou ik overdag een uurtje ofzo gaan liggen.

liefs

hoi,
ik ben ook niet vooruit te branden.. en aangezien ik ook in de morgen wakker word slaap ik daarna weer vast in tot half 10 ofzo!! als mn zoontje tenminste ook zo lang slaapt.. soms is die iets eerder wakker maar die kan ook lang slapen.
en dan kom ik uit bed en voel me echt sloom.. ik moet me dan vooruit slepen om wat te gaan doen.. en ik vind het eigenlijk ook zonde.. want mn dag is zo weer om! maar goed.. misschien moet ik ook eens de wekker zetten dan kan ik even rustig aan beginnen aan de dag..:p zo kom ik mn verlof wel door..
hihi.. en van dat plassen ik ben er de afgelopen nachten niet uit geweest maar vorige week wel 1 keer per nacht.. normaal nooit last van dat ik snachts uit bed moet..

Liefs, Christien

O ja hoor, weer heel herkenbaar. Vandaag mijn eerste verlofdag en misschien ligt het daar aan, maar ik kan mijn ogen nauwelijks openhouden!!
Ik kwam om 9 uur mijn bed uit en kon het maar net opbrengen om mijn kleren aan te trekken. Toen ik eenmaal op gang was ging het wel, maar ik ben toch heeeeeeel moe.

Ik moet er 's nachts ook vaak uit. De laatste tijd dronk ik 's avonds minder zodat ik minder hoefde te plassen, wat vanochtend weer resulteerde in verschrikkelijke kramp in mijn kuit... Was ik toch weer wakker ;-)

Ik denk toch dat het ook een soort voorbereiding op de komst van het kindje is. Zullen we gewoon allemaal lekker toegeven aan de moeheid en ons heeeeeeel zwanger voordoen??

Sterkte en slaaaaaaap lekker, gaap!

Ja heel herkenbaar hoor! Ik slaap echt slecht, word vaak wakker en kom dan moeilijk weer in slaap. Ik heb dit al vrijwel mijn hele zwangerschap! Gelukkig ben ik overdag niet heel erg moe. Ik denk dat mijn lichaam inmiddels gewend is aan dit andere slaappatroon. En is ook handig voor straks, met de nachtvoeding enzo;)
Vaak ga ik 's middags een uurtje op bed liggen en ga ik voor 11 uur naar bed. Dan is het allemaal goed vol te houden.
Tja dames het beginnen een beetje de laatste loodjes te worden he?
Liefs Maartje

ow, zo herkenbaar!!

Vanmiddag dacht ik: even uurtje liggen... en dan wordt ik nog 2x wakker van allerlei geluiden (spelende kinderen, passerende brommer, post in brievenbus)...

's nachts veel te vaak wakker, zeker 2 keer, maar soms ook vaker... en dan rond bedtijd ineens niet meer moe zijn...

Maar als ik dan echt iets aanpak, dann gaat het vaak wel.. Heel vreemd...

Nog 5 weken...

Terug
Bovenaan