Niet vooruit te branden...

Ook hier herkenbaar, ben ook nog aan t werk, dus echt handig is dat niet. Heb het eigenlijk al de hele zwangerschap, dat ik zo moe ben dat ik 's morgens al denk: was het maar vast avond, dan kan ik weer naar bed. HB is laag dus zit ook al weken aan de staaltabletten. Elke keer denk ik dat ik niet nog meer moe kan worden, en toch lukt dat verbazingwekkend genoeg wel steeds weer :)

Gelukkig word ik maar 1 of 2 x per nacht wakker, dat scheelt, en ik ben dan ook zo moe dat ik direct weer in slaap val.

Ik weet van de vorige zwangerschap nog wel dat ik de laatste weken 's nachts beneden ging zitten om tv te kijken omdat ik gewoon vanaf 3 uur klaarwakker was en niet meer kon slapen tot een uur of 5. Hopelijk sla ik dat deze keer over..

Nog even volhouden, dan heb je verlof en kan je 's morgens lekker wat langer blijven liggen.

groetjes Linda

Ja hoor echt herkenbaar.
Ik slaap ook al een tijdje slecht.
Bij elke omdraai in mijn bed ben ik al wakker .
Vannacht ook om 3 uur klaar wakker!
Ik dacht dit gaan we niet menen....
Maar gelukkig daarna toch weer in slaap gevallen.
Ik heb toen wel even gedacht, kan ik er alvast aan wennen..hahahha.
Gewoon aan toegeven zegt de vk, is heel normaal en vooral op het eind.
Ik heb nu al 2 weken verlof en de ene dag doe ik meer dan de andere dag, in hte begin kon ik me daar schuldig over voelen dat ik dacht..ik heb helemaal niks of wienig gedaan vandaag...nu heb ik dan niet meer.
Lekker genieten, lekker aanmodderen!

En s middags even een uurtje je oogjes dicht doen, dat scheelt ook zo veel.

Suc6 met de laatste loodjes.

Het schuldgevoel waar Sens last van heeft herken ik wel! Ik zei nog tegen mijn man dat ik het vervelend vond dat ik thuis zit en hij steeds moet werken.
Als ik dan ook nog eens weinig doe voel ik me helemaal zo'n nutteloze muts.

Maar ja, gewoon van genieten. Hier mogen de meesten maar een paar keer in hun leven van genieten. En het zwanger zijn is al een baan op zich, toch?

Idd, schuldgevoel speelt mee....

Maarja... zwanger zijn is idd een baan zoals hierboven reeds genoemd is.

Van kleine nutteloze dingetjes kun je helemaal bekaf zijn. Ook als ik de trap ff wat snel op en neer ren, ben ik buiten adem. Het schijnt dat je tegen het einde van de zw.schap als het kind nog niet helemaal is ingedaald wel tot 25% longcapaciteit minder hebt... Pfff das nogal wat vind ik...

Ik heb nu ook nog last van dat ik erg onrustig ben, heb nergens zin in, maar weet niet hoe ik moet zitten, liggen of hangen.... Ik sta op om iets lekkers te pakken.... en dan heb ik er geen zin meer in...pffff word gek van mezelf hihi

liefs

Hier ook eindelijk een beetje de slome mood gevonden.
Vorige week was ik nog enorm gestrest en nu vind ik alles wel prima. De nachten zijn hier ook drama. Maareh hebben jullie ook zn honger snachts??

Ik wordt wakker en dan ga ik echt crackers of beschuit eten, ik heb al geprobeerd dit te doen voordat ik naar bed ga, maar dan nog om 5 uur in de ochtend begint men maagje te knorren.

liefs

Ik lig 's nachts ook erg veel wakker. Kan niet meer lekker liggen (wil het liefst op mijn rug, maar dat houd ik ongeveer een minuut vol en dan voelt het al niet meer comfortabel), moet voortdurend plassen (soms wel 7x) en heb het ook vaak warm. Dan schop ik weer de deken van me af...
Afgelopen nacht was ook niet leuk. Heb meer wakker gelegen dan geslapen voor mijn gevoel. Ben om 3.00 uur maar even naar beneden gegaan om een beker warme melk te maken en wat te lezen. Daarna heb ik nog wel weer even geslapen.

Het 'echt' slechte slapen is bij mij begonnen bij week 31/32 denk ik en ben vandaag 37 weken zwanger. Had niet gedacht dat ik dat zo lang vol zou kunnen houden, maar ik loop er nog steeds haha. Ik probeer wel overdag een uurtje in bed te kruipen omdat ik anders te moe word. Soms voel ik me schuldig. Wil nog zoveel doen maar heb er gewoon de energie niet meer voor. Aan de andere kant kan ik beter rustig aan doen en mijn rust pakken voor de naderende bevalling.

Straks hebben we onze energie nog hard nodig toch?

Liefs Elin

Terug
Bovenaan