niet willen slapen tips gevraagd

Nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van leuke acties, nieuwe artikelen en aanbiedingen van Jonge Gezinnen? Meld je aan voor de nieuwsbrief!Aanmelden Gratis naar de dierentuin

Als je nu de Jonge Gezinnen VoordeelPas aanvraagt krijg je twee entreekaarten voor DierenPark Amersfoort cadeau.Aanvragen Forum Ontwikkeling Discussies

niet willen slapen.. hellup.. tips aub
hallo allemaal..
mn dochter van 16 maanden wil niet meer slapen.. dit heeft ze toen ze pas geboren was ook tijdje gehad.. toen staken ze t er op dat ze dr andere deel miste (is op begin tweeling geweest) niets hielp toen.. is na maanden eindelijk over gegaan..
nu is in juni dr zusje geboren en ging t steeds super goed gelijk s avonds naar bed willen en ook gewoon s nachts doorslapen en nu is t al 10 avonden feest.. niets lukt/helpt..
laten huilen(wel anderhalf uur) erbij zitten
t enige wat beetje lukt is als wij naar bed gaan tussen in.. (zelfs dit niet altijd dan gaat ze staan springen in bed)en als ze dan slaapt leggen we dr in eige bed.. maar zodra ze weer wakker schrikt is t weer feest wordt er gek van.. pfffft.. ook hebben we al geprobeert ze smiddags geen dutje meer te laten doen.. normaal slaapt ze van 11uur tot 13uur ongeveer.. en dan ligt ze s avonds om 19 uur .... nou ja zo was t..
wie heeft er tips voor ons??
en ook geen idee hoe t komt.. miss dat ze aanvoelt dat mijn oma op sterven ligt.. dat ze daarom slecht slaapt.. als ze wel geslapen heeft en ze wordt wakker zegt ze eng eng
 
hee mariettebl
ik zie dat dit al een tijdje geleden is dat je dit gevraagt hebt

hoe gaat het nu inmiddels met je dochter?

kleine kinderen staan er bekent om dat ze "veel aanvoelen" kan idd te maken hebben "gehad" met je oma

ik weet niet hoe het nu gaat
maar mocht het nog eens voor komen probeer dan om haar 1 uurtje later naar bed te brengen
ook kan ze last hebben van "enge" dromen waardoor ze erg onrustig kan zijn

wij zijn bij ons zoontje tot de ontdekking gekomen dat er "te" veel licht in de kammer was waardoor hij slecht sliep
nu is het donker geen nachtlampje meer en hij slaapt van 19:00 tot +- 7:00 8:00

overdag slaapt hij 2x en dan gewoon lekker in zijn box overdag wil ie niet zn bed in savonds daar in tegen no problem! zonder pardoes gaat ie slapen geen gezeur of gerommel

liefs ilonka
 
Terug
Bovenaan