Nou, zoals de titel het al zegt: ik heb een volgend probleem. Sinds gisteren wil ons ventje na de fles van 19.00 niet meer gaan slapen. Ik verschoon hem eerst, geef daarna de fles, knuffel dan nog een beetje en stop hem dan in. Maar sinds gisteren wil hij dan niet gaan slapen. In eerste instantie brabbelt hij nog wat, daarna wordt het jengelen wat overgaat in huilen en dit huilen wordt vervolgens krijsen. En dat gaat zo hard! Gisteren hebben we hem 3 x getroost en vervolgens maar uit bed gehaald. Hij is toen op mijn borst in slaap gevallen en daarna hebben we hem in bed gelegd. Zo rond 22.00. Vervolgens werd hij om 23.00 wakker en barstte van de honger. De fles had hij toen binnen 5 minuten leeg en vervolgens heeft hij tot 7 uur vanochtend geslapen. En misschien nog wel langer als ik hem niet had wakker gemaakt. Vanavond hebben we dus maar iets meer voeding gegeven en hem vervolgens op bed gelegd. Inmiddels heb ik hem al 2 keer getroost en terwijl ik dit zit te typen is hij weer heel hard aan het huilen. Wat nu???? Ik ben bang dat als ik hem nu te vaak uit bed ga halen, dat hij dan helemaal niet meer wil gaan slapen. HELP!