niet willen slapen tussen 19.00 en 22.00

Ik denk dat ons ventje inderdaad nog niet moe is als ik hem in bed leg. Eerst viel hij gelijk in slaap na de fles en nu dus niet meer. Na de fles is hij meestal klaarwakker en wil hij spelen. Vanavond gaan we dat dus maar proberen. Uiteindelijk zal hij vanzelf wel in slaap vallen. In ieder geval allemaal bedankt voor de tips!

hallo,

onze kleine vent is iederdag tussen 15 uur en 19 uur wakker. Hij wil dan echt vastgehouden worden. na 10 minuten in de box zet hij het echt op het huilen! en is dan niet te troosten.
Ik heb al een paar keer mijn avond eten naar binnen gewerkt met de kleine in mijn armen. omdat ik anders geen hap door mijn keel krijg omdat ik het zo zielig vind dat hij huilt, omdat hij (denk ik) aandacht wil.

Anneke

hoi,
Mijn zoontje is bijna 5 weken en zijn tijd van niet willen slapen en veel huilen en krijsen in 's nachts om een uur of 3 tot soms wel 7 uur in de ochtend. Heeft dit ook te maken naar het zoeken van zijn dan en nacht ritme. Als je hem op de arm neemt valt hij niet altijd meteen in slaap. Soms sparteld en beweegd hij zo snel dat we het even niet meer weten.

Terug
Bovenaan