Niet willen slapen

Goedemiddag Nanda,

Wij hebben een zoontje van 8 maanden en die is sinds een week of 3 ook aan het spoken 's nachts en ja daar kan je ontzettend moe van worden overdag gaat het prima ontzettend zoet kind voorheen sliep hij als doorenroosje geen lastige slaper dus maar nu is het zo erg geworden dat ik hem s' nachts bij me neem ik weet het is het verkeerd maar laten huilen hielp ook niet.

Ik heb het ook gevraagd aan cb tja weten ook niet echt een antwoord
maar het gaat wel vanzelf over wordt er geroepen
 
Hoi Marieke,
Sorry dat ik wat pinnig reageerde ( of dat het evt. pinnig overkwam), komt waarschijnlijk door de vermoeidheid.
Veel sterkte straks met je bevalling en de gebroken nachten ( alhoewel dat niet altijd hoeft schijnt, een vriendin van de zwangerschapsgym met een dochter van 10 maanden nu heeft in al die tijd 4-5 gebroken nachten gehad dus dat kan ook !), groetjes Jacqueline
 
Ha, herkenning! Ook ik heb een zoon die van goede slaper na 7,5 mnd veranderde in een erg wakker monstertje (wel een lief monster hoor) overdag slaapt hij maximaal 2 keer 15 min. , en 's nachts om het uur wakker.... laten huilen helpt bij hem niet, in bed nemen soms, maar dan moet hij tegen mij aanliggen waardoor ikzelf niet aan slapen toekom....
Op het constatieburo advieseerde ze inbakenen, dus dat ga ik nu maar proberen.... Laat het hier wel weten als het werkt! Voor nu, succes aan alle vermoeide mede-moeders! We zijn met vele vrees ik! nachten
 
Terug
Bovenaan