Niet willen slapen!!

Sorry dat ik misschien een beetje fel overkwam, maar dat komt door al die verhalen die ik de laatste dagen hoorde. (kindje alleen in hotelkamer omdat ouders wilden dineren, baby alleen in caravan, ouders naar strandfeest enz...)

Maar idd. , luister naar je kindje en aub niet naar je schoonmoeder!
Wat geeft het als je kindje s' avonds lekker bij je is!

Sorry dat ik misschien een beetje fel overkwam, maar dat komt door al die verhalen die ik de laatste dagen hoorde. (kindje alleen in hotelkamer omdat ouders wilden dineren, baby alleen in caravan, ouders naar strandfeest enz...)

Pff.. Teddy... wat een nare verhalen.. moet er niet aan denken om m'n kindje ergens alleen achter te laten. Kijk zelfs al steeds om het hoekje als ik boven de was ophang en Jelte beneden in de box ligt!!

We hebben al een paar feestjes gehad, o.a. 3 bbq's. Maar dan gaat Jelte gewoon mee, zolang het buiten lekker weer is, is hij ook buiten in de wandelwagen (zoals met pinksterweekend) en anders gewoon binnen in de woonkamer lekker in de wandelwagen.
Enne.. ik had al een vermoeden dat het niet zo kwaad bedoeld was...

pffffffff en ik dacht dat ik de enige was...
Aline ik heb precies het zelfde met onze meid.
In mijn ogen denk dat het moet dat ze op tijd naar bed moet en lekker doorslaapt.
Maar iedereen is anders. Zoals nu ook, Kirsten ligt echt nog geen half uur in bed, de hele avond heeft ze gehuild. Alleen als je haar heen en weer wiegt en door de huiskamer heen loopt is het goed voor haar.

Ik denk dus ook dat ik iets fouts doe met haar :((
We nemen het maar dag voor dag.

Als ze 1 keer konden zeggen waarom ze huilen...

Soms is er niets meer van te zeggen waarom ze huilen, schone luier, vol maagje, net een badje gehad... massage.. noem maar op, en toch huilen ze.

Moet zeggen dat wij het ontzettend treffen met onze zoon. Hij is ontzettend makkelijk, huilt zelden. Hebben eigenlijk tot nu toe 3 "zware" avonden gehad dat hij bleef huilen, en we niet wisten wat we ermee aan moesten. En toen laatst met dat onweer op een nacht, dat vond hij alles behalve leuk. Verder krijgt hij tussen half 10 en half 11 de laatste voeding en krijgt daarna z'n pyjamaatje + slaapzakje aan en gaat dan z'n wiegje in. Na een kwartiertje is hij ook vertrokken om de volgende morgen half 7 (tegelijk met de wekker) wakker te worden. En dat is al vanaf week 1 zo.

Liefs Rixt

oh wat lekker zeg rixt!

Kirsten heeft nog steeds geen vast ritme... de ene keer komt ze vroeg in de nacht en dan weer tegen de ochtend. Ik accepteer het maar zoals het is hoor, want anders wordt ik helemaal gefrustreerd en dan wordt zij het ook.

Gisteravond viel ze in mijn armen in slaap dus ik denk ik breng haar naar bed, het was inmiddels al 21.00 geweest. Zodra ze in bed lag was ze wakker en huilen alsof ze vermoord werd.

Toen maar weer eruit gehaald, 22.30 een half flesje gedronken en om 23.00 lag ze in bed. Maar ze kwam wel weer om 03.30 vannacht.

Terug
Bovenaan