Niet willen slapen

Bedankt voor jullie reacties! Ik had net een heel verhaal getikt op m'n telefoon maar dat is nu weg....Op het forum heb ik ook een reactie gezet welke wel is geplaatst..? Het is vannacht goed gegaan :) zie het niet zitten om weer alles te tikken dus ben je nieuwsgierig kijk even bij het forum bij ontwikkeling groetjes

mijn kleine man is ook altijd wakker tot zijn laatste fles om 11 uur/ maar ik heb hier het probleem dat hij overdag dus totaal niet wil slapen. ook al gaapt hij constant. ik baker hem in en leg hem in bed maar hij huilt dan de hele boel bij elkaar. als hij bij mij op schoot ligt valt hij wel in slaap, maar als ik hem dan in bed leg of in zijn wandelwagenbak dan word hij gewoon wakker en begint ook te huilen, weet ook niet wat ik hier aan moet deon

@ jennie23
hier het zelfde gehad/heb... soms kan ik de klein man zonder problemen neer legen ander keren word die toch wakker... maar dan laat ik hem weer even aan mijn vinger slabbelen (wij gebruiken tot nu toe geen speen) en even wiegen met de wandelwagen en meestal is die dan na een paar min toch weg... zo niet dan was die vaak gewoon een dutje aan het doen tussen het bv door!!! en beging in weer opnieuw...

maak je leven interesan zo een klein!!! hahaha

Terug
Bovenaan