Ik heb lang getwijfeld of ik het hier neer zou typen maar doe het toch maar. Ik ben namelijk bang, erg bang. Bang dat wanneer ik bij Tyche ga kijken ze niet meer leeft. Tyche lag eigenlijk heel de dag in de box en 's avonds ook totdat we naar bed gingen. Ik kon dan altijd even langslopen en naar haar kijken. Op het cb zeiden ze dat ik haar toch meer in bed moest leggen want in de box zou ze te veel prikkels krijgen en niet gaan slapen. Ze slaapt idd erg weinig maar er zijn geen gigantische huilbuien zoals het cb voorspelde. Nu heb ik haar toch maar in bedje gelegd en ik maak me echt druk. 'S nachts ga ik er ook heel vaak uit... even mijn hand op haar buikje leggen en voelen of ze nog ademd. Ik word echt gek van angst. Heeft iemand meer dit en heeft iemand tips?? Waar de angst vandaan komt kan evt door mijn moeder zijn. Zij is voor mij een kindje verloren aan wiegendood. Maar ik heb die dus niet gekend enzo dus komt het daar wel vandaan? Ik weet me echt geen raad en wil haar liever in de box hebben als in bedje maar wil natuurlijk ook het beste voor haar. Wat nu?
Groetjes Kirsten
Groetjes Kirsten