Niet zoveel kwaatjes. is dat wel goed?

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

ik ben morgen precies 7 weken zwanger, maar heb niet echt last van kwaaltjes. vorige week deden de zijkanten van mijn bortsen zeer en af en toe heb ik een weeeg gevoel in mijn lijf, het enige wat de hele dag aanwezig is, is het heel had voelen van het kloppen van mijn hart.

ik wilde weten of dit wel gewoon is. je hoort altijd iedereen praten of misselijk zijn enzo.ik heb al eens een miskraam gehad en daarom ben ik nu wat voorzichtiger.
heb wel zoiets zoland ik witte afscheiding verlies is het nog goed.
hoop gewoon dat het snel 9 aug is zodat ik de echo heb.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr tammy

Hoi Tammy,
Ik heb hetzelfde hoor. Wat gevoelige borsten en wat krampen in mijn buik en ik ben nu 9 weken zwanger.
Ik denk   dat wij gewoon de gelukkige zijn die zonder misselijk te worden enz. de zwangerschap doorlopen.
Ikzelf wordt er ook wel wat onzeker door omdat ik in januari een missed abortion heb gehad maar ik heb bij 7,5 week een echo gehad en het hummeltje doet het toch echt.
Groetjes Guusje

hoi tammie
mijn zwangerschap van mijn zoontje nou 2/5 had ik ook echt nergens last van
niet eens pijnlijke borsten en dat is ook allemaal goed gegaan hoor.je hebt gewoon geluk.
op naar de echo dat i szo mooi

hallo dames,

ik ken jullie gevoel! ik ben nu zelf 35 weken en 2 dagen en heb nooit ergens last van gehad. ben niet misselijk geweest ( heb alleen in het begin 2 weekjes last gehad van mijn borsten) met dit warme weer hou ik zelfs geen vocht vast...het is in het begin een heel onzeker gevoel..maar later ben je het dankbaar..
wacht maar tot jullie 1ste echo dat  is echt het mooiste wat er is. om voor de 1ste keer je kindje te zien en te horen.

wees blij dat je nergens last van heb dan kun je er de te meer van genieten!!

gefeliciteerd met jullie zwangerschapen geniet er vooral van!

groetjes brigit

Hallo Tammy24,
Ik ben vandaag 8 weken zwanger. Ik ben juist blij met die kwaaltjes zoals pijnlijke borsten...dat is voor mij op dit  moment het teken dat ik zwanger ben! Hihi!
Gisteren voelde ik me super onzeker omdat ik die spanning even niet voelde (de vorige keer betekende dat voor mij een miskraam, toen had ik ook bloedingen gehad, hoor!), maar daarom nu extra gespitst op "zwangerschapskwaaltjes!"
Wel prettig, dit forum, vind je niet?

Oh, wat een muts ben ik, ik heb je berichtje een beetje verkeerd gelezen! Ik heb namelijk ook weinig kwaaltjes en ben nu dus 8 weken zwanger. Het maakt mij ook onzeker,maar eigenlijk moeten we in onze handjes knijpen dat we ons zo voelen. We willen gewoon bewijs hebben/voelen dat we ook zwanger zijn...daar moeten we nog even geduld voor hebben. Spannend he?
Enne, hoe staat het met je hormonen? Mijn vriend vindt dat ik "lastig" ben, hihi. Daarnaast ben ik ook snel geirriteerd of juist emotioneel....dat hoort er blijkbaar ook bij...

Hallo Tammy,
Wat grappig, ik zag net dat je ook op mijn vraag had gereageerd. Daarin vroeg je wanneer ik naar de verloskundige moet. Dat is op 15 aug! Op 11 augustus krijg ik een termijnecho. Spannend allemaal, en jij?

Hoi meiden,
wees er alsjeblieft blij mee. Ik ben om de week 3/4 dagen superziek en dat is echt niet leuk. Geniet er lekker van. Nu kun je nog doen wat je wilt.
Het is zoals Juliette zegt, je wilt gewoon bewijs dat je zwanger bent, maar zelfs met kwaaltjes heb je dat niet hoor. Het is evengoed nog vaak onwerkelijk.
Pas na de tweede echo besefte ik het meer. En nog had ik zoiets van, er zit iets levens in mijn buik. Een echt mensje. Goh....
Groetjes V.

Terug
Bovenaan