Niet zoveel kwaatjes. is dat wel goed?

hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie, het stelt toch gerust dat zwanger niet altijd kwaaltjes hoeft te betekenen.
Juliet is moet de eerste keer op 9 aug bij de verloskundige komen, dan krijg ik ook gelijk mijn echo.
nog een heleeeeee week weken dus. (blhhh heb hem liever vandaag dan morgen)
wij zijn niet zover uit elkaar zwanger dan. ik ben vandaag precies 7 weken (jippie hoera hoera).

tja wat mijn emotionele huishouding betreft... als ik aan iets zieligs over ongelofelijks blij denk kan ik al huilen. en ja ik ben ook snel op mijn teentjes getrapt als mijn vriend een opmerking geeft (wat wil je ook met maat 42 hahaha).

he dat vroeg ik me trouwens af heb jij ook steeds zo'n rare smaak in je mond?
ik vind dit forum idd een uitkomst, ben er zo blij mij. mijn vriend zegt al dat is verslaafd ben hahaha. maar het is gewoon fijn om de verhalen van anderen te lezen.
bij mijn miskraam heeft het ook erg geholpen. en je komt zo nog wat tips te weten.

misschien moeten we een maand maart forum starten dan zitten we allemaal bij elkaar (of is die er al?)

in ieder geval bedankt voor jullie reacties ben er erg blij mee.

hoop jullie snel weer te lezen.

tammy 7wkn

ik zie net bij het overzicht helemaal onderaan dat er al een forum is voor maart moeders.
ik ga me daarbij aansluiten (is wel zo leuk omdat je dan allemaal dicht bij elkaar zit)
tuurlijk blijf ik hier ook schrijven.

gr tammy 7 wkn

Terug
Bovenaan