Niet zwanger, en nu?

A

Anoniem

Guest
Heej Dames,

Ok, nog steeds niet zwanger.

Ik ben een week geleden ongesteld geworden. Domper van jewelste.  Van ellende maar een wijntje of 2 gedronken eergister. Mijn laatste onge-dag was afgelopen maandag. Opnieuw proberen dus. Wanneer ben ik nu het vruchtbaarst? Of zullen we gewoon maar voor de zekerheid nu elke dag knutselen?

Hoi,
Das balen weer!!
Als je een regelmatige cyclus hebt zo ik zo zeggen ongeveer 14 dagen voor je ongi-dag. En elke dag??? Ik heb wel es gehoord dat het beter voor het zaad is om het dan om de dag te doen.
veel succes met het klussen
groetjes Irma

Hoi Irma,

bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad net ook gelezen op Babypret.nl dat het beter is dat je man het zaad opspaart zo'n 4 a 6 dagen voor je vruchtbare periode ofzo...

Je had toch op deze site ook een vruchtbaarheids kalender waar je je vruchtbare dagen kon berekenen? Waar is deze dan want ik kan 'um niet vinden.

Hoi,
Op www.babybrabbel.nl kun je een vruchtbaarheidskalender vinden.
Misschien kun je ovulatietesten gebruiken, dan weet je een beetje of je rond de goede tijd klust.
Succes ermee !
Liefs Rene

of de temp. methode gebruiken is ook handig hoor

veel liefs en sterkte wies

Ovulatietesten en temperaturen heb ik nooit gedaan eerlijk gezegd. Hoe doe je dat en waar haal je de benodigheden? (hmmm zo klinkt het wel echt als een recept hahaha)

Hoi,

Voor de zekerheid klussen wij altijd  tussen dag 10 en dag 20 om de dag. En op de 'spannendste dagen' (13-15) elke dag.

Volgens mij ligt er zo altijd een legertje zaadjes klaar om aan te vallen als het ei springt!

Succes!
Marceline

Terug
Bovenaan