Niet zwanger, en nu?

Hoi, mijn vriendin gebruikte zo'n kein verrekijkertje, die kun je volgens mij ook op www.babybrabbel kopen. Als je daar wat spuug op smeert en dat doe je elke dag weer (steeds even weer schoonmaken) dan kun je daar veranderingen in zien en als het op een bepaald moment allemaal varens zijn is het moment van je eisrprong net geweest. Dus als je het vaker doet zie je vanzelf wanneer er een (eisprong) varen aan komt en dat het tijd is om te klussen.Werkte bij haar  uitstekend!!!!
veel succes.

Groetjes Irma

Hai

nou ik temperatuur elke dag op het zelfde tijdstip en zoals ik het heb begrepen is dat wanneer het een paar graden omhoog gaat dat je dan je ei hebt, dan ben je dus te laat. Je weet nu hoeveel dagen het voor dat je ongi word hebt zodat je de volgende keer gericht kunt klussen hihih.

succes liefs Wies

Aischa, op de site www.9maanden.com kun je jouw vruchtbaarheidsberekening ook doen.

Ik switsc van die naar deze...

Allebei goede sites.

Groetjes Roselien.

Hoi Aicha,

Op jouw vraag: we zijn nog niet zo lang bezig (gaan nu voor ronde 3), maar toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje deden we dat ook zo, toen was het in één keer raak!

Groetjes
Marceline

Terug
Bovenaan