niet zwanger, maar ook niet ongesteld

Hey Ongeduldig,

Heel veel succes... heb zelf 5 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen en ook nog steeds niet ongesteld...

Ik zal voor je duimen en ben super benieuwd naar wat de dokter zegt...

Groetjes

Hoi ongeduldig,

5 Maanden? Dat snap ik echt niet van je HA, maar ik ben benieuwd wat ie vandaag zegt. Heel veel suc6!

Liefs Lientje

ik ben 9 maanden geleden bevallen van mijn zoontje. tussentijds gewoon gemenstrueerd. Nu willen we voor nr 2 gaan en word ik plotseling niet meer ongesteld. aankomende donderdag ben ik 4 wkn overtijd, oftewel moet ik weer ongesteld worden.
De gynaecoloog verwacht dat ik nu wel gewoon ongesteld wordt, alles ziet er goed uit. Er is echter geen verklaarbare reden waarom ik nu niet ongesteld ben geweest. :-(

Hallo,

Afgelopen maandag was er geen plek bij de HA, ik mocht vanochtend langskomen.
Weet je wat ze zegt; volgens haar boekje kan het een jaar duren voordat de menstruatie weer op gang komt. Ik moet dus afwachten.
Ik zeg dat ik zolang niet wil afwachten en ze zegt dat er weinig aan te doen is.
Ze denkt na, pakt weer haar boekje erbij, vraagt mijn gewicht en lengte (ik heb een BMI van 18,7). Ja, zegt ze, je hebt iets ondergewicht, misschien dat het daar aan ligt... Je moet toch echt afwachten.
Ik heb een doorverwijs brief voor de gynaecoloog gevraagd die ze na 3x vragen (want dat vond ze toch echt niet nodig) met veel pijn en moeite voor me maakte.
Ze keek me aan en zei nog net niet: waar maak je je druk om...
Helaas heeft de gynaecoloog pas eind september plek, dus het afwachten begint weer.
ZUCHT

Nou, ik ben blij dat mijn huisarts een vrouw is en zich bij vrouwenproblemen ook iets doortastender opstelt. Goed zo dat je voet bij stuk hebt gehouden! Het is JOUW lijf en ik zou ook niet steeds in de stress willen zitten!

sterkte

hallo,
ik en mijn partner zijn echt al zeker 2jaar bezig voor een klein wondertje te krijgen echter lukt het niet ik word maar niet ongesteld en dit krengt me echt heel eeg ook omdat we dit heel erg graag willen! gisteren na het ziekenhuis geweest en zei zei me dan als ik niet ongesteld wordt ik niet zwanger zou worden alles zag dr prima uit verder heb bloed moeten prikken (4uit slag) en als dit niet helpt dan gan ze me helpen met tabletten hoop dat dit dan zo snel mogelijk gebeurd! maar mijn vraag is kan ik nu wel of niet zwanger worden? ik ben altijd onregel matig ongesteld geweest en nu al 7 a 8 maanden niet meer hoop dat iemand mij kan helpen mvg en hoop tot snel

Hey reageer toch ff op je bericht. Ik moet donderdag naar het ziekenhuis ben ook al anderhalf jaar niet ongesteld. Hebben ze jou ook verder onderzocht? Heb je al uitslag van je bloed? 

Terug
Bovenaan