niet zwanger maar wel kenmerken!!

Hoi Allemaal

Zit echt met wat in mn hoofd wat er niet uit gaat.
Ik heb een spiraaltje sinds 16 feb 2010. Altijd ongesteld geweest tot 8juni 2011 de laatste menstruatie. Ik heb de mirena spiraal! Volgends de dokter hoor je geen menstruatue te hebben. Maar toevallig heb ik ook sinds het uitblijven van de menstruatie onrustige benen. Die heb ik dus nooit alleen tijdens mn eerste zwangerschap. Om ook nog het verhaal mooier te maken verlies ik druppeljes melk uit mn borsten sinds een week! Dokter gebeld en een zwangertest gedaan voor zekerheid! Uitkomst was negatief 3x heb ik een test gedaan alle 3 nega. Moest mn prolactine laten testen en vandaag kreeg ik de uitslag en zat net op de grens maar hij was niet te hoog, wel ietjes maar niet TE hoog. Als de melk over 2weken niet weg is moet ik terug....snap de ballen er niet meer van?!?! Ik plas me zelf ook leeg mn temeratuur blijft op 36,8 37 hangen en ik ben dood moe. Nou heb ik de ziekte van Crohn dus de vermoeidheid kan daar ook mee te maken hebben. Maar goed alles bij elkaar maakt me onzeker. Want mn temperatuur is normaaal veeel lager. Wat moet ik doen. Zwanger zou ik ook niet moeten zijn want heb een mirena spiraaltje. En hoe zit het nou met baarmoedermond laag of hard zacht zijn tijdens zwangerschap en open of dicht en hoe voel je dat?? Iemand ervaring met dit alles?

groetenn
 
he meis heb geen ervaring mee, maar hoor vaker dat er vrouwen door een spriraal zwanger zijn geworden,

Een vriendin van me heeft ook een spiraal en wordt elke maand gewoon ongesteld ( naja ze noemen het ongesteld maar is gwoon wat bloeding van je baarmoeder mond,

Ik weet niet hoelang je denkt over tijd te zijn , misschein heb je te weinig hcg hormonen?

Vreemd dat er melk uit je tepels komen , kan zijn dat het schijnzwanger is? ik wil je niet bang maken, of buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dan geven die ook geen of weinig hcg hormonen en kan je meestal negatief testen.

Ik zou als ik jou was een verloskundige bellen en vragen wat die ervan denken, misschien zeggen ze kom maar ff langs dan maken we een echo, je kan zonder verwijs broef erheen

Veel sterkte ermee meis

liefs
 
Hoi mama van Sharon

Ja zullen ze dat doen. Ik kwam er net achter dat ik theoretish gezien 14aug ong moest worden en heb die 2testen op 11 aug gedaan en 1 op 13 dus zo gezegt te vroeg! Kan dus zijn dat de testen daarom nega zijn maar dokter zeggt onwaarschijnlijk en ze had ook nooit meegemaakt enz enz enz morgen doe ik een test weer.. Ik had 14juni 1dag bloed maand erna 1druppel en anderhalve week gelee een slijm sliert die roze was dus ja toen schok ik al maar had toen nog niks van die melk gemerkt.. dus ja snap et nie meer laat het wel weten!

groetennn
 
he meis als je de verloskindige bel kan je gewoon vragen stellen zij weten iets meer dan een huisarts, en een huisarts kan ook wel eens fout hebben, ik namelijk voor zo iets nooit naar me huisarts wordt toch als en nummer behandeld, ga pas echt er heen als er wat is.

Maar die melk is of schijnzwanger,of buitenbaarmoederlijke zwangerschap, of zwanger, dus ja alle 3 heeft met zwanger te maken en zou gewon voor je gerust stelling naar de verloskundige bellen.

s6 ermee meis
 
Je kunt die Mirena ook ongemerkt verliezen. Klinkt misschien raar, maar bij mij is het al 1X gebeurd. Mijn man merkte de touwtjes van de Mirena tijdens de sex. Dus terug naar de gyn die hem geplaatst had. En die constateerde dat de Mirena naar buiten kwam. Schijnt zelden voor te komen. Maar als het 1x gebeurd ben je dus weer vruchtbaar en kun je zwanger raken. (inmiddels hebben wij gekozen voor een definitieve oplossing) Hebben ze dus al gekeken of die Mirena nog op zijn plek zit?

Ik heb afgelopen december een nieuwe Mirena gekregen i.v.m overgangsklachten. En ook deze zit al niet meer op de plaats waar hij hoort te zitten. Maar omdat hij niet bedoeld is als anticonseptie maakt de gyn zich er niet druk over, zolang hij blijft doen wat hij moet doen. Maar het kan ook zomaar zijn dat ik hem weer een keer verlies.

Ik kan dus alleen maar zeggen: Laat checken of je Mirena er nog zit! Dat kan de HA ook, maar de gyn kan met een echo kijken waar hij precies zit.
 
Kan je eigenlijk zo vroeg wel melkverlies krijgen?? Vindt hetvtoch maar eigenaardig hoor want je melkklieren ontwikkelen zich pas naarmate je zwangerschap vordert, je hebt dus nog niet voldoende hcg hormonen of misschien helemaal niet maar wel melkverlies? Dit is onwaarschijnlijk gewoon. Ben je wel zeker dat het melk is en geen afscheiding in vorm van onsteking of ether? ?k wil niey negatief denken maar om toch maar zeker te zijn zou ik als eerste mijn borsten laten nakijken, want als echt niet zwanger blijkt te zijn is die ongewone afscheidin uit je borst niet normaal.
Succes nog verder en hoop dat het niks ernstig is
 
he muzeyin, bij de 2de of meerdere zwangerschap ( dus als je al een kindje hebt) kan het heel snel zijn ja, ik heb dat namelijk ook ik kreeg ook heel snel bij deze zwangerschap dat er melk uit komt, omdat je lichaam weet wat er gaat gebeuren en makat zich er klaar voor, ook al is je hcg hormonen heel laag je lichaam weet wel dat je zwanger bent,

Maar babe wat muzeyin zegt het kan ook een ontsteking zijn dus als je echt niet zwanger bent zal ik wel ff je borsten na laten kijken.

s6 ermee
 
Terug
Bovenaan