niet zwanger maar wel kenmerken!!

Ik ben het ook eens met de anderen.
Je zou echt even moeten laten kijken naar je borsten. Zijn ze verder ook gevoeliger dan normaal?

En ook wat Cathy zegt kan voorkomen. Dus ik zou je spiraaltje even laten nakijken.

Veel succes en ik hoop dat het niets ernstigs is!
 
Hey meid ,hier iemand met ervaring van bijna alles wat bijna onmogelijk is volgens huisartsen!Na mn 2de zwangerschap heb ik ook een spiraal laten plaatsen omdat dat het beste zou zijn na een zwangerschap met gebruik van de pil!Er ging 6wk weken voorbij en voelde me niet goed heb mn verloskundige gebeld die heb me door gestuurd naar het ziekenhuis en ja hoor daar zat het weer,toen hebben ze gekozen om het spiraal weg te halen waardoor het iets daarna toch een miskraam werd!Mn huisarts had toen toch gekozen voor een spiraal die zou denk hij de eerste keer niet goed geplaats zijn door de assistente en heb hij het zelf maar geplaats 2de keer.Ik bleef me niet goed voelen en had alle symtonen van een zwangerschap, dus testen na testen ben ik naar de huisarts gegaan die me eindelijk heb door verwezen voor een echo na 3 maanden zeuren en het niet mogenlijk kon zijn,Nou daar zat onze meid hoor van inmiddels 22maanden! Ik wil hierbij zeggen dat alles mogenlijk is alleen je moet er gewoon heel veel voor zeuren,want ze verklaren je voor gek,en naderhand willen ze sorry zeggen en vooral als je het niet meer wou(3 kindjes in 2jaar) tijd!
 
okay alles kan, dus ook dat het niet zo is

melkverlies kan om meerdere redenen
ik had melkverlies toen ik niet zwanger was, en niet toen ik zwanger was en bevallen

een vriendin had ook erge melkverlies maar zij kan geeneens zwanger worden, bleek ook door medicatie en hormonen te zijn.


onrustige benen net zo

Idd testen doen en voor de zekerheid echo kun je proberen, maar laat je nog niet gek maken hoor.
 
Hoi Allemaal

Veel reacties dank je wel. Ik heb totaal geen gevoelige borsten. Iets wat wel hoort als je zwanger zou zijn neem ik aan. Heb 1 kindje maar weet het gewoon even niet meer. Ik heb wel echt melk uit mn borsten want het is echt puur wit zelfde kleur als toen ik zwnager was. Ik heb de spiraal al 2x laten nakijken en hij zit goed. Ik ga er ook gewoon van uit dat ik niet zwanger ben na 4 nega testen! Het is echt niet zo dat ik graag zou willen horen dat ik zwanger ben. Heb niet voor niks de spiraal maar ik zoek gewoon een verklaring voor die melk die verhoging die onrustige benen die moeheid. Nou kan misschien wel verklaringen bendenken onder tussen en dat is dat de melk misschien komt door medicijnen die ik geslikt heb 2weken mee gestopt maar ja na 2weken toch die melk vaag?? Onrustige benen kan iedereen hebben. Moe zijn kan met de ziekte van crohn te maken hebben die ik heb de verhoging geen idee?? En dat waren ze dan. Dus kortom ik wacht gewoon mn 2weken af die de arts me gaven en anders misschien bel ik morgen de arts om me door te sturen naar de gyn en ook inderdaad mn borsten na laten kijken. Liever 2x te vroeg dan 1x te laat he. Ik hou jullie op de hoogt!

groetjesss
 
Terug
Bovenaan