Niet zwanger... nu bang... wat is er DAN aan de hand? Help!!!

bedankt voor de reacties. Inmiddels 2 negatieve tests en bezoek ha. Hij zegt ook dat ik me geen zorgen moet maken. Wel dat ik aan mijn kinderwens moet werken als ik nog wat wil (ik ben 36) |Zonder stabiele relatie is het heel moeilijk te realiseren... Ik zie hem niet standaard op dag van/dagen voor ovulatie... dat is het probleem. Was dat maar te regelen, dan zou ik alleenstaand moederschap niet erg vinden!!!

hallo Delmira,

Het is misschien een rare vraag maar heb je nooit aan een donor gedacht? En alleenstaand moederschap? Om een kind te krijgen heb je niet persé een man meer nodig tegenwoordig...Al kan ik me voortellen dat dat niet de ideale toekomst voor je is..Als je echt graag kinderen wilt zou ik hier toch eens over nadenken...

Sterkte!

Liefs Jolien

ja, daar heb ik wel eens aan gedacht. Er is zelfs iemand die wel donor wil zijn die ik ken. Toch weet ik niet of ik daar (al) klaar voor ben. Ik ben dan ook weer bang dat ik dan net zwanger ben en dan de ware tegenkom... Maar goed, als dat dan echt de ware is, moet hij mijn verhaal ook begrijpen... toch?

Terug
Bovenaan