Niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
Ik heb 2 testen gedaan, gisteravond en vanochtend. Meer niet zwanger kan ik niet worden. Balen zeg...dat betekent dat ik gewoon moet wachten op m'n ongi. Jeetje, dan is m'n lijf echt van slag. Mijn god, hoe moet ik in godsnaam mijn NOD nu weer uitrekenen of m'n ovulatie. Ooohhhneeee Moest wel ff een traantje laten hoor, gewoon omdat ik maar niet ongi word, krijg je toch meer hoop dat je zwanger bent.

Naja, positief blijven....op naar de volgende ronde!!!!

Liefs,
Dompy

Goedemorgen lieve Dompy!

Net uit bed en dacht ik ga even kijken hier want Dompy moet wat weten nu...
En nu las ik het...Klote joh! Wat een tegenvaller! En jij hebt  zoveel positieve hoopvolle  reacties de laatste week gehad...Gewoon vet balen!
Het is toch ook vervelend om dan overtijd te zijn...
Zelf zou ik me NOD vandaag, morgen of maandag hebben....en ik ben nog  nooit overtijd geweest..  nou zit ik zelf sinds gister dus ook in een dip...Gisteravond had ik opeens een waterig roze wolkje...en mijn rug begint al flink pijn te doen....Dat heb ik altijd als ik ongi moet worden...dus ik weet denk ik ook weer genoeg..Net naar de wc geweest en sinds het wolkje gister nog helemaal niks te bekennen..maar het gaat vast komen...
Nou dan is het voor mij tijd om de 17e ronde ein te gaaan en naar de dokter te gaan..dat hebben mijnnman en ik nu maar besloten..maar we vinden het ook eng..
Dus samen met jou..en vast nog wat andere meiden..moeten we ons weer door deze dip heen slaan...
Nou sterkte meid! En heel veel succes de volgende ronde!!

Liefs Linnepinnie (ook weer verdrietig...)

Hee Dompy,

Ook ik ging even kijken of er al wat bekend was en of je een test had gedaan. Wat jammer zeg!! Ik baal gewoon... voor jou! Je had zo de symtonen.... maar je hebt gelijk.. je lichaam kan gewoon heel erg van slag zijn. Dat was bij mij ook het geval!

Je kunt nu inderdaad niet goed bepalen wanneer je volgende eisprong is maar gewoon veel klussen maar!

Ik duim voor je!

Heitje

Hallo Dompy en Linnepinnie

Wat erg voor jullie!! Ik lees al een tijdje (anoniem) mee en was nu toch ook echt benieuwd voor jullie. Wat jammer om dit dan te lezen!
Ik wens jullie beide veel sterkte!!
En Linnepinnie erg veel succes bij de huisarts.

Vele groetjes Mikkie2

Hé Dompy,

Wat naar voor je! Met al jouw kwaaltjes had ik toch echt gedacht dat het raak zou zijn. Ik duim voor je volgende maand.

gr. Vriendje

Oh Dompy,
Ik had vanmoregn vroeg gekeken, maar nog niks op het forum. Ben net thuis en kijk meten.
Wat een vervelend bericht.
Ik weet het nu ook niet meer!
Alles was zo duidelijk en toch niet zwanger! Hoe kan dat, nu? Maar dat zal je ook zelf wel al duizend keer bedacht hebben.
Ik kan je even geen advies meer geven.
Ik wens je heel veel sterkte en ooit voor jou een zwangerschap, heus!
Wie weet bijde volgende ronde!
Kop op!
Liefs, Monique

Balen zeg! Ik ging ook ff speciaal voor jou spieken. Maar de hoeveelste NOD is dit nou eigenlijk?? Het is toch nog best vroeg of niet? Is klote he, en is niet gek dat je n traantje wegpinkte, had ik ook.

Sterkte en veel succes de volgende ronde!! xx

Owww, wat balen zeg!!

Maar misschien later in de week miss wel.

Doe nog steeds duimen voor je.

Ik zelf weet cker dat ik niet zwanger ben.

Vanmorgen negatief getest.

Op naar ronde 5

Succes nog,

Liefs Noussie

Terug
Bovenaan