Niet zwanger!

Wat een lieve reacties allemaal!!!

Ik heb van het weekend behoorlijk gebaald en moet maar zo denken...volgende ronde beter. Zaterdag overdag werd ik mega ongi, zul je net zien!!! Ik heb het m'n vriend verteld en die baalde ook enorm. Ik was helemaal van slag...logisch. Gaat nu weer beter. Ben wel blij dat ik weer ongi ben...sommige moeten maanden wachten daarop terwijl ik het elke maand word. (positief blijven dompy) Dit word mijn 3e ronde...

Maar hoe moet ik nou mijn ovulatiedag uitrekenen? Ik zat 3x op 28 dagen en nu volgens mij op 32. Betekent dat dat ik tussen de 27 en 33 dagen mega moet klussen?

Charanou, wat balen dat je ook niet zwanger bent. Ik volg jullie ook allemaal dus wens jullie ook heel veel succes. Op naar het klussen zullen we maar zeggen...hihi. Ik moet zeggen dat het met jullie in spanning zitten ook wel leuk is, je leeft toch met elkaar mee op deze oh zo verslavende site. hihihihihi

Thanxxx allemaal.
Dompy

He Dompy
Baluh zeg elke ronde die je verder gaat is het weer extra balen als het niet zo is.
Ik heb zelf via babybrabbel.nl   van die dipstick ovulatie testjes gekocht die zijn niet zo duur en die worden in een dichte witte evelop verstuurd (zodat ook de postbode niks vermoed) er zitten er wel 5 in een zakje en dan kan je regelmatig even testen of je eisprong er al aan komt. Mijn cyclus duurde ronde 3 ook langer dan normaal dus in ronde 4 ben ik om de 2 a 3 dagen gaan testen en toen bleek dus dat mijn ovulatie later is. Als je bij de drogist testen koopt ben je heel duur uit. Als je bij Babybrabbel meteen via internet betaald heb je het binnen 3 dagen in huis. Misschien een handige tip voor jou en iedereen toch???? groetjes Pam

Terug
Bovenaan