NIET

Niet in de stress schieten. Bij mijn tweede kindje voelde ik haar ook pas na een week of 21. Mijn placenta lag ook aan de voorkant, wellicht bij jou ook. Stress speelt niet mee hoor.
 
Hai,

Mag 19 weken en 3 dagen ook? Ik voel nu nog niets, maar dat schijnt niet vreemd te zijn voor de eerste. Zelf reken ik er op pas met week 23 wat te voelen.

Liefs
Lot
 
Das heel goed gedacht van Lot want de kans is enorm groot dat ze voor of rond die tijd wat voelt. Ik had zelf 22 weken in gedachten en toen kwam het toch eerder (ondanks dat mijn placenta wel voorligt).

Ik weet dat het wachten moeilijk is, maar het komt echt wel en dan ga je er enorm van genieten :)

groetjes, Jane 25 weken
 
hoi ik voelde het al met 17 wk heel duidelijk.
ben nu ook 20 wken en schopt vrij hard.
maar ik denk dat het te maken heeft met je placenta jah. dat ie teveel naar voor ligt ofzo. is niet erg hoor!
wat zegt je vk dan?
gr. sandy
 
Hoi meid, maak je niet druk hoor. Ik was ook al de 20 weken over voordat ik de baby voelde. Op het moment dat ik door had dat ik hem voelde besefte ik dat ik het misschien toch al eerder had gevoeld zonder dat ik het door had. Overigens heeft ie het ruimschoots 'goedgemaakt'. Hij is zo enorm beweeglijk dat ze zelfs bij het maken van de echo moeite hadden hem bij te houden. En op zo'n moment ben je soms blij dat je hem even niet voelt.
Groetjes
Audrey
 
Hallo Anoniem,
Ik ben ook 20 weken zwanger en ik voel ook nog niks! Ben blij om te lezen dat dat niet abnormaal is. Misschien zitten we er te veel op te wachten....
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan