NIET

bedankt voor jullie reacties
nee ik ben niet darvan in de stress gewoon families ruzies enzo ,maar mensen vragen het al zo van voel je al wat en dar wordt uje eigenlijk meer gek van
 
Als je er echt heel erg mee zit kan je aan je verloskundige vragen of je een echo mag laten maken. De echografe kan dan kijken wanneer de baby beweegt en aangeven waar. Jij kan dan heel gericht voelen. Mijn verloskundige heeft mij dat toen voorgesteld, maar in diezelfde week liet de kleine zich voelen. Grappig detail daarbij is dat de vader hem eerder voelde dan ik. Die lag met zijn hoofd op mijn buik om te luisteren. Ik dacht dat hij een beweging maakte, maar de beweging kwam echt van binnenuit. Toen wist ik wat ik moest voelen en kon ik me daarop concentreren.
Groetjes
 
Ik wil graag nog even reageren op anoniem die zegt dat het er niet mee te maken heeft of de placenta nou aan de voorkant ligt of niet: dit is wel het geval hoor. Als hij aan de voorkant ligt (zoals bij mij en vele anderen) kan het zijn dat dit als "stootkussen" werkt en je inderdaad je kindje minder voelt!!
Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan