Niet....

Hoi Lieve meiden,

Helaas is de IUI weer mislukt. Vandaag was mijn NOD en de eerste druppeltjes oud bloed waren er al en dat voorspelt maar 1 ding.
Ik bent dit keer echt heel erg verdrietig. Ook omdat mijn man gisteren heeft aangegeven voorlopig te willen stoppen met de IUI.
Er is de afgelopen 3 kwart jaar een hoop gebeurd waaronder de miskraam en de dood van zijn vader en het komt er allemaal uit nu.
Ik begrijp hem volkomen dat ie pauze wil alleen heb ik er wel moeite mee. We hebben het door omstandigheden wel vaker uit moeten stellen en ik heb echt 0,0000 reservers over. Daarmee bedoel ik dat ik echt OVERAL zwangere buiken en moeders met babies zie en daar langzamerhand gek van wordt. De eerste paar jaar kon ik daar heel goed mee om gaan maar als het maar lang genoeg niet lukt houdt het vanzelf een keer op.
Dus manlief heeft een break nodig en ik voel me juist beter als we doorgaan omdat ik als we er middenin zitten altijd een goed gevoel heb omdat we dan in ieder geval actie ondernemen.
Ik heb met mijn man afgesproken dat we nu een maand overslaan en dan verder kijken. Nu dus duimen dat hij een beetje tot rust kan komen. We zijn vanavond lekker gaan eten samen en dat was fijn.

Nou meiden een beetje een lang verhaal geworden maar ik moest het even kwijt. Ik voel me momenteel echt even KL@TE!

liefs inge

Hoi Inge,
Wat een tegenvaller zeg! Ik kan me voorstellen dat je je nu even heel erg rot voelt. Ik vind het lastig om iets te verzinnen wat je zou kunnen oppeppen maar het komt ooit een keertje goed!!!!! Veel sterkte en ik hoop voor jou dat je man er volgende maand ondanks alles toch voor wil gaan. groetjes Noor

Meisje toch............wat sneu dat het toch weer niet gelukt is...........heb zo voor je zitten duimen vandaag

Jee en het word hem nu even allemaal teveel? Logisch ook natuurlijk het is ook niet niets wat er allemaal gaande is natuurlijk.
Goed dat jullie even een maandje pauze nemen.

Hopelijk komen jullie samen wel deze maand weer op een punt dat je door wil en kan gaan. (dan ga je ook met hormonen beginnen toch?)

Laat het even los (makkelijker gezegt dan gedaan) neem de tijd voor elkaar en geniet weer eens gewoon van elkaar. Geen dokter die zegt waneer er wat moet gebeuren en laat gewoon je gevoel zijn beloop.

Komt natuurlijk ook nog bij dat jullie nu erg met het overlijden van je schoonvader bezig zijn.........ook dat moet verwerkt worden en hopelijk vinden jullie steun bij elkaar voor  alles wat je deze dagen bezig houd.

Echt er komen tijden dat je weer goed in je vel zit, je gelukkig voelt samen met (...) en ik zal zo hard duimen totdat ik er bij neer val dat jullie grote wens binnenkort in vervulling gaat. Niet de moed opgeven schatje..................het gaat echt ooit eens lukken!

Ik ben er voor je he! Maar dat weet je wel inmiddels

Houd je goed en ik spreek je snel weer!

Een hele grote dikke knuffel van Cynthia

Ha Inge,

Ik werd helemaal verdrietig van je berichtje. De eerste tekenen waren zo goed en ik had het jullie echt gegund.

Ik begrijp dat de beslissing van je vriend heel  moeilijk moet zijn maar ik denk wel dat het goed is. Want zomaar van de ene IUI weer door naar de andere is ook niet niets. Dat vraagt toch ook wat heel wat van je en brengt ook weer veel spanning met zich mee. En zeker als jullie al zo'n zwaar jaar achter jullie hebben, dan is een beetje rust nemen  eigenlijk heel goed.
Heel veel sterkte gewenst!
Gonnie

Lieve inge

Ik zit met kippenvel achter mijn computer kan er echt niet bij waarom? Ik had het jullie zo gegunt en is het toch nog mislukt. Ik begrijp dat je het heel moeilijk heb zeker nu jouw man graag pauze wil en jij graag door wil. Dat is heel vervelend
Ik hoop echt dat een maand pauze genoeg is weer moed te verzamelen om door te gaan. En wat al die baby's betreft ik snap het helemaal je ziet ze overal. Waarschijnlijk ook in jullie vriendenkring en elke keer probeer je weer blij voor ze te zijn maar wil het ondertussen zelf ook zo graag.....
Ik wil je heel veel sterkte wensen woorden schieten te kort op dit moment.

liefs rozemarijn

Hoi Lieve INge,

Toen ik gisteravond achter de computer zat en je nergens kon vinden kreeg ik vervelende gedachten, van o jee het is niet gelukt. Helaas waren deze gedachten juist en ik kan maar 1 ding zeggen dat is mooi kloten!! Je mag enorm verdrietig zijn op dit moment. het is juist goed om alles eruit te gooien meid! Wel moeilijk dat je man een pauze wil en jij eigenlijk niet. Maar ik moet je complimenteren met het respecteren van zijn keus!Erg knap hoe je hiermee om gaat. En zelf een break nemen is soms ook niet verkeerd! ff bijtanken, leuke dingen doen, lees een goed boek, boek een vakantie, knuffel je vent helemaal aan gort, hou van elkaar, geniet van elkaar enne de kansen zijn er nog dat het een volgende keer wel gaat lukken,
 Lieve Inge heel veel sterke en ik hoop dat je ondanks je tranen toch kan genieten van het mooie weer! Ik denk aan je!

een dikke knuffel Sjanneke

Hai Inge,

K*&^$%#$T...
K kan me voorstellen dat je je mega rot voelt.... zoveel energie, tijd, gedachten, gesprekken , behandelingen etc gaan d'r nu al in zitten in je o zo grote wens..en dan op t ozo kwetsbare moment dat je dus ongesteld wordt geeft manlief aan een time-out te willen.. Wat overigens als ik t zo lees ook weer ozo voorstelbaar is! En dat je nu zelf effe aan je tax zit..
Ik hoop dat je jezelf een beetje weet te verwennen (ook al is dat nu zo moeilijk) en dat je kan leunen op lieve mensen om je heen.. dat je hier je gal kan spuiwen ...

Voor jou...

K hoop dat je binnenkort de zon weer ziet en voelt stralen!KOP OP MEID!

Liefs simone

Hi Inge,

Wat ontzettend moeilijk voor jullie. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Het is gewoon zo oneerlijk! Al die dikke buiken om je heen, om gek van te worden.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie er snel weer voor kunnen gaan en dat het dan ook gelijk raak is. Julle verdienen het.

Liefs
Anne

Terug
Bovenaan