Niet....

Lieve Ing,

Ik vind het zo ontzettend sneu dat je ongi er weer is gekomen!!! 1 ding weet ik zeker die grote wens zal toch snel uitkomen, laat het maar een beetje los hoe moeilijk dat soms ook is. Misschien is nu 1 maandje wel even goed, om helemaal tot rust te komen. Ik denk aan je, en maak er een fijn weekend van ok..

Heel veel liefs en knuffels van mij

Hoi Lieve meiden,

Toen ik jullie berichtjes las heb ik weer een flinke pot zitten janken. Ik heb het er zooo moeilijk mee dat we weer het zwanger worden uit moeten stellen.
3 jaar geleden omdat ik een burn out kreeg door mijn werk, daarna werk mijn moeder ernstig ziek, ging het bedrijf van mijn man failliet, hoorden dat we op de normale manier weinig kans maakten om zwanger te worden, ben ik geopereerd, op de dag dat ik thuis kwam werd mijn man opgenomen met een erstige hernia, hij was het ziekenhuis uit en lag op een vitrasbed in de woonkamer toen zijn vader werd opgenomen, uiteindelijk was ik zwanger maar  op 2e kerstdag overleed zijn vader en op dezelfde dag kreeg ik een miskraam.......
Kortom er is altijd wel wat waarom wij niet volledig voor het zwanger worden kunnen gaan en ik ben het zooooooooo zat. Ik kan gewoon niets positiefs meer bedenken. Mijn man is momenteel heel star en heeft het over het eerste half jaar geen IUI's meer. Het idee alleen al maakt me stapelgek.
Maargoed hij is nu op zo'n punt aanbeland dat hij gewoon echt op is. Het heeft een paar maanden geduurd voordat hij het verdriet over het verlies van zijn vader en de rest  toe kon laten en nu komt er dus 3 jaar ellende uit. Ik probeer hem zoveel mogelijk zijn gangetje te laten gaan. Hij is altijd zo lief voor mij dat ik hem zo graag wil helpen maar hij wil rust en het alleen oplossen. Daarom is het ook zo zijn dat ik mijn verhaal hier gewoon neer kan zetten. Het lucht zo op en ik voel me daarna altijd een beetje beter.

BEDANKT...

x inge

Jeetje meid.... wat hebben jullie een hoop meegemaakt. Ik werd er stil van.

Wel heel lief gezegd van je dat je hem graag wilt helpen, ook omdat hij zo lief voor jou is geweest. Ondanks verdriet en teleurstellingen zijn jullie zo te lezen erg gek op elkaar.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe saampies!

liefs,

Suzanne

jeetje meis..hoeveel ellende kan een mens hebben... ikkan er helaas over meepraten, maar daar heb je nu niets aan!! schrijf het lekker zo nu en dan van je af en ik hoop dat jullie er samen uitkomen..voor je man is het ook allemaal niet niets en ik hoop dat jullie elkaar wat kunnen steunen.
Het is ook alllemaal zo moeilijk en een beetje licht in jullie leven is je absoluut gegund!!
ik hoop dat het snel komt.
heel veel sterkte voor jullie!!

Hoi Lieve Inge
Ik vind het zo verschrikkelijk wat jullie allemaal hebben meegemaakt en alles ook zo kort naar elkaar.
Hoeveel tegenslagen kan een mens nog hebben
Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn voor je maar helaas
Wat dat betreft blijven mannen toch met hun verstand denken dat hij even alles op een rijtje wilt zetten en alles wilt verwerken
Het is ook niet niks wat hij meegemaakt heeft
Terwijl wij vrouwen toch altijd met gevoel denken
Als je er mee bezig bent dan lukt het wel een keer en wanneer je een break neemt dan staat het stil.
Lieve Inge je hebt gelijk dat je hem zijn rust gunt hij kan nu wel zo star blijven maar wie weet zegt hij aan het eind van de maand schat we gaan er weer voor
Sterkte ermee
Groetjes Sabine

lieve inge,
ik begrijp hoe jij je voelt. Ik was na de 2e poging heel erg boos, zelf agressief, en ja toen kwamen de tranen. Je wilt zo graag, en inderdaad iedereen lijkt om je heen zwanger te zijn, om gek van te worden!! Ik hoop dat je man snel weer opgeladen is met nieuwe energie en dat jullie straks weer smaen verder kunnen. Mijn man zat afgelopen periode ook even in een dip, keek alleen mar terug met welke problemen we al mee te maken hebben gehad. En ik keek juist naar voren, straks zijn we zwanger, kom op, zie het positief. En ja dat botst. Zorg goed voor je zelf en zorg er voor dat jij wel de kracht blijft houden om verder te gaan, want hij moet uit die put, en jij er niet in!

meid heel veel sterkte!! liefs simone

Terug
Bovenaan