Niets gegroeid

Hoi mama van 2 kanjers,

mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en was de vorige keer (met 9 maanden) ook maar een halve cm gegroeid en ongeveer 100 gram aangekomen, terwijl hij daarvoor goed groeide (wel wat onder aan de groeilijn) Ik was daar toen ook even verbaasd over maar heb het idee dat hij nu wel echt gegroeid is. Volgende week mag ik naar het cb dus ben benieuwd.

Groetjes

Hoi,
Allemaal de beste wensen voor 2010!!!
Ben afgelopen donderdag op het cb geweest om mijn zoontje even te wegen.. Weer niets gegroeid! Staat nu dus al 9 weken stil! Hij drinkt zijn melk ook nog maar minimaal, dus schiet niet erg op! Heb nu advies gekregen gewoon lekker 2 of 3 keer per dan een bak yoghurt te geven. dat gaat goed, dus dat houden we nog maar even vol!

Ook ben ik nog met m naar de ha geweest, zit er slijm achter zijn trommelvlies, de arme schat heeft dus gewoon pijn aan zn koppie als ie ligt. vandaag dat t slapen dus ook niet gaat! (tenminste bijna niet). Goed neussprayen nu en insmeren met Luuf... Even aankijken en anders krijgen we een verwijzing naar de kno arts

Liefs, mama van 2 kanjers

Hoi,
Allemaal de beste wensen voor 2010!!!
Ben afgelopen donderdag op het cb geweest om mijn zoontje even te wegen.. Weer niets gegroeid! Staat nu dus al 9 weken stil! Hij drinkt zijn melk ook nog maar minimaal, dus schiet niet erg op! Heb nu advies gekregen gewoon lekker 2 of 3 keer per dan een bak yoghurt te geven. dat gaat goed, dus dat houden we nog maar even vol!

Ook ben ik nog met m naar de ha geweest, zit er slijm achter zijn trommelvlies, de arme schat heeft dus gewoon pijn aan zn koppie als ie ligt. vandaag dat t slapen dus ook niet gaat! (tenminste bijna niet). Goed neussprayen nu en insmeren met Luuf... Even aankijken en anders krijgen we een verwijzing naar de kno arts

Liefs, mama van 2 kanjers

Hoi, wat vervelend joh dat het nog steeds niet veel beter wordt. Eet ie wel groenten en fruit enzo? Misschien dat wat meer geven? Dus 's middags en 's avonds een warme hap?
Succes er mee in ieder geval. Hopelijk gaat het gauw weer beter met hem gaan, slecht slapen is ook geen pretje.

Terug
Bovenaan