Niets te zien in vruchtzakje..!!??

Hey,

Het gaat wel aardig. Heb veel lieve vriendinnen waar ik m'n verhaal bij kwijt kan en die met me meeleven. Het leven gaat door, zeg maar. Vandaag weer rennen, vliegen met de kinderen die naar school moeten, ballet, gym, vriendjes die komen spelen enz. enz. Dus genoeg afleiding.

Heb nog wel steeds buikpijn en veel bloedverlies. Had ik de vorige keer niet na de miskraam. Wacht het nog even af en anders ga ik morgen even langs de huisarts. Ik wil natuurlijk wel zeker weten of alles 'weg' is, zodat we er meteen weer voor kunnen gaan.

Ik merk dat ik deze miskraam minder heftig ervaren heb als de vorige keer. Toen was ik er helemaal niet op voorbereid en wist ik niet wat ik kon verwachten, nu wel en dat vind ik wel schelen.

Hoe is het met jou? Voel je je nog misselijk? En hopelijk geen bloedverlies meer? Pff... nog een week voordat je een echo krijgt. Kom op, blijf positief!!

Dikke knuffels,
Doornroosje

vannacht ging het goed, heb nog steeds de klachten??
maar in mijn achter hoofd heb ik wel steeds de gedachten dat het weer niet goed is??
ppfff nog een weekje overmorgen lekker een langweekend weg....

meid, ik zal er zijn voor je...het leven gaat door, maar valt wel weer rauw op je dak....
tuurlijk gaan we door he komt wel goed met ons

liefs mama van 1

Hey lieve mama van 1,

Ben benieuwd hoe het met je is!
Geniet van je weekendje, en dan is het bijna zover...

Liefs,
Doornroosje

hoi doornroosje..
we zijn er alweer helaas nu is de kleine meid ziek??
begon vrijdag avond al met koorts en gisteren, werd het alleen maar erger??
ze wilde ook naar huis...
dus hebben we vanmorgen onze spullen gepakt en weer naar huis gedaan...

komen we net thuis is ze ook nog aan de diaree...

ja, nog ff en dan weten we meer???
ppfffff
heb er niet veel aan kunnen denken gelukkig..

en, hoe is het met jouw??

liefs mama van 1

Hallo doornroosje,
Ik wil je helemaal niet ongerust maken maar ik heb hetzelfde gehad.
Ik begon rond de 6e week bloed te verliezen en dat stopte niet meer, toch was het niet zoveel als ik normaal zou verliezen als ik ongesteld was. Mijn dokter ging overgens wel gelijk uit van een miskraam, maar werd wel door verwezen voor een inwendige echo.
Ook in mijn geval was het zakje leeg, alleen wat bleek nou het was bij mij met een week of 3 gestopt met ontwikkelen. Ik moest nog 2 weken afwachten voor het geval het een foute diagnose was, en dan zou er gecontroleerd worden of het vruchtje echt niet meer groeide. Helaas was dat niet het geval en ik moest gecurriteerd worden.
Ik wens je alle geluk en hoop dat het in jou geval anders uit gaat pakken.
Groetjes Romy

Sorry doornroosje,
ik lees echt net je reacties pas, het spijt me dat ik dat niet eerder heb gezien.
wellicht hebben andere vrouwen er wat aan.
Ik duim voor je dat het de volgende keer goed gaat meid.

goedenmorgen....
ook bij mij was niks tezien 10 dagen geleden maar, moet zo weer heen voor controle
misschien een klein wondertje maar, ben bang van niet...

liefs een gespannen mama van 1

Terug
Bovenaan