Niets te zien op echo! Wie herkent dit?

hoi blossom,
ik had hetzelfde met 7 weken, ook inwendig niet goed te zien werd al voorbereid op een miskram, 2 weken in de stres maar toen bleek dat het wel allemaal goed was, alleen bij de echo was mijn blaas te vol en dan kunnen ze het met ene inwendige niet goed zien, dus bij de volgende vlak vantevoren plassen helpt ook!

sterkte brenda
 
Hallo allemaal!
Bedankt voor jullie berichtjes! Om 2 uur vanmiddag moet ik naar de gyn, dus ik hoop dat we dan meer duidelijkheid krijgen. We zijn uiteraard erg geschrokken vorige week, mede door de eerdere miskraam. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch een heel positief gevoel bij deze zwangerschap heb, ookal was er niets te zien. Dus ik hoop dat mijn intuïtie het weer eens goed heeft . Als het inderdaad zo zou zijn dat ik vorige week nog maar 4 weken was, is er dus zelfs een kans dat er vandaag misschien ook nog niks te zien is. Dat blijkt maar weer uit jullie berichtjes! Dus afwachten maar...
En ach... Als we niet eerder een miskraam hadden gehad, dan waren we pas veel later aan de beurt voor een echo en hadden we dus nooit geweten of er rond deze tijd al iets te zien was of niet en ons er dus ook niet druk om kunnen maken. Dus we blijven positief!
Ik laat het jullie vanmiddag weten hoe het afgelopen is...

Liefs, Blossom
 
Hallo allemaal!
Wilde jullie even laten weten hoe ons bezoek aan de gyn is afgelopen. Gelukkig nu een vruchtzakje en een vruchtje te zien! Nog geen hartactie... Dat zou duiden op een zwangerschap van 5 weken. Volgende week woensdag weer terugkomen en 22 december nog een keer. Wel fijn, hoor, al die echo's. Dat geeft je toch een beetje houvast. Mijn Hcg-waarde van vorige week was 153, dus dat komt wel overeen met 4 weken. We zijn heel opgelucht dat er nu iets te zien was en hopen volgende week een kloppend hartje te mogen zien. Zoals het er nu naar uitziet wordt ik een augustus 2006 mama! Uitgerekend op 3 augustus!
Ik hou jullie op de hoogte...
Liefs Blossom 5+0 weken
 
Hoi Blossom,

Gefeliciteerd met de positieve uitslag! Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn. Geniet maar van alles wat er komen gaat.

Groetjes Odette(22 weken)  
 
23 mei positieve test 5 dagen toen hevige bloedingen 1,5 dagen. Vandaag echo lege baarmoeder alleen een beetje vocht of bloed zeiden ze. Bloeden is gestopt . Maar duizelig hoofdpijn etc  ik denk dat ik nog zwanger ben maar een te vroege echo. Nog geen 5 weken.
 
Terug
Bovenaan