nieuw adres voor pendelen!!!

Hoi meiden

Ik heb me door nientje laten pendelen. Ik ben nu zwanger van een jongetje en daarna volgen er nog 2 kindjes, allebei meisjes!!! Gave uitslag he??

liefs janine

Hoi Meiden,

Ik heb ook laten pendelen door Nientje.
Februari 2006 en een meisje.... dat zou super zijn.

Groetjes Suus

Hai heb mij ook laten pendelen.

Den benieuwd.

Kregen jullie snel de uitslag?

Liefs wen

Hoi hoi,

Ik heb ook laten pendelen bij armbell.com. Ik heb vier e-mails gestuurd naar vier pendelaarsters. Ik heb   al twee berichten terug. De een zegt dat ik in februari zwanger wordt van een meisje en de ander zegt dat ik in maart een positieve test zal hebben en dat het een jongetjes wordt.  Het leuke is dat er dus wel snel iets aan zit te komen als het allemaal klopt en of het dan een jongetje of een meisje wordt dat maakt me niet zo uit.

Ben benieuwd of jullie ook al meer weten...
Groetjes Caroline

hallo,
Zoals vele anderen ben ook ik naar die site gegaan. Nientje heeft voor mij gependeld en komt uit op april 2006 een meisje.
Volgens de berichten moet ik dus nog even geduld hebben maar we klussen gewoon verder en we zien wel (misschien zijn we dan toch eerder zwanger).
Ik heb gisteren ook een maansteen gekocht om bij me te dragen deze heeft ook een positieve invloed op de hormoonhuishouding en een eventuele zwangerschap. We zullen zien of het allemaal werkt!

Groetjes Bloem 25

hallo allemaal,
Kunnen jullie mij even helpen. Ik ben nu ook naar de pendelsite gegaan en heb nientje aangeklikt en haar een email gestuurd. Maar wat moet iik dan schrijven in die email?
Moet ik alleen vragen of ze voor mij wil pendelen of moet ik echt vragen wanneer mag ik zwanger worden of zo iets. Sorry klinkt beetje dom maar ik had hier nog nooit van gehoord en leek het leuk om te proberen.

Dus vroeg me af wat ik dan moet doen en waar ik dan antwoord krijg. In me eigen email of op die website als ik heb ingelogt

Hebben jullie een antwoord hihihi
groetjes ik hoor het wel

Liz

Hoi Liro1,

ik wist het ook niet en heb net ff de site doorgespit... Je moet in het berichtje vragen of diegene voor je wil pendelen en daarbij je hele naam (voornamen, doopnamen, achternaam) en geboortedatum vermelden...

Ik heb net cynthia gevraagd om voor me te pendelen..spannend

Natas

Terug
Bovenaan