nieuw bed... een ramp!!!

hey meiden

sinds gisterenavond slaapt nathalia in haar nieuwe bed.
athans, dat is de bedoeling.
ze was heel erg enthousiast gister; thalia grote bed, thalia grote meid!
van alle opwindeing kon ze niet eens slapen.
toen ze op een gegeven moment wel in slaap viel, was ze een half uur later wakker.
"mama.. thalia wakker!!!"
ik naar boven, mooi niet dat ze nog wilde slapen daarna. inmiddels stond ze ook al naast haar bed.
we zijn de hele avond met haar bezig geweest. tot huilens toe van nathalia haar kant.
op een gegeven moment maar in haar ledikantje gelegd, en toen sliep ze zo. nu heb ik haar een uur geleden in haar grote bed gelegd, en ze zit nog steeds te spelen (in haar kamer, ipv in bed)
wat moet ik hier nou mee??
toch maar voorlopig in haar ledikantje laten liggen?>
blijkbaar is ze toch nog niet klaar voor haar grote bed.
of moet ik nu om de 5 min naar boven gaan om haar terug in bed te leggen? en zo van allebij de kanten frustratie gaan opwekken?

graag hoor ik hoe jullie dat doen/deden.

liefs, do

Ik denk dat je het de tijd moet geven . Milton was geen probleem Shanice een beetje maar eenmaal met haar knuffels en poppen op haar grote bed was het goed. Wij hebben Shanice een paar keer terug moeten leggen maar toen ging het goed. Ze komt er soms nog weleens uit in de nacht maar wij horen dat en ze gaat gewoon weer terug dat weet ze dat het van pappa en mamma moet .
Moeilijk he maar als je er nou aan toe geef lukt het straks ook niet als de baby er eenmaal is .
Ik zou zeggen succes

groetjes lisette

Hier zit het moment er ook aan te komen (moet Leah d'r nieuwe bed nog een lik verf geven). Ben benieuwd. Van de andere kinderen weet ik dat je het even de tijd moet geven. In het begin zijn ze te opgewonden of is de vrijheid ineens te groot... toch snapten ze al redelijk snel dat dat nieuwe bed ook echt was om te slapen.
Succes ermee!

Pfff lastig.
Heb geen tips voor je. Jasmijn slaapt nog steeds in een ledikant. Dat blijft voorlopig nog wel even zo. Zie nog geen reden voor een groot bed. Vind dit wel lekker makkelijk, blijft ze tenminste in bed... haha!
Wij kregen een ledikant van mensen. Jasmijn en Lukas slapen nu dus allebei in een ledikant. Als ik toch een bed had moeten kopen omdat Lukas in Jasmijn haar ledikant moest had ik ook een groot bed gekocht hoor. Wij hebben het dus nog even luxe ;o)

Succes

hee do

ik heb dit zelf niet zo heel erg met karlijn gehad
wel trok ze in t begin het behang van de muur of haalde ze haar kleerkast helemaal overhoop

uiteindelijk was ze zo moe dat ze zelf in bed kroop en alsnog in slaap viel

mijn advies aan jou is dan ook ff doorbijten
ze krijgt vanzelf door wat de bedoeling is en dan gaat het goed

succes

liefs maurilla

Hoi,
Als je de mogelijkheid hebt om het bedje en het ledikant neer te zetten, dan zou ik dat de eerste dagen doen, leg haar elke keer in het grote bed en als het niet lukt in het ledikant, zo kan ze toch al vast wennen, jammer dat het niet zo goed lukt, maar dat komt wel!
En blijven zeggen dat een grote meid in een groot bed hoort!
Succes Gr MJ

ook hier gelukkig geen problemen gehad hier mee
caithlyn vond het grote bed geweldig meteen de eerste dag al
nu moet ik zeggen als ze geen slaapzak aanheeft is ze ook meteen uit bed daaromhier nog steeds een slaapzak
maar maak het bedje vooral leuk houd ze van dora doe er dan iets van dora in byv een overtrek;)

succes ermee

liefs xxxx

HEY MEIDEN

TNX VOOR JULLIE REACTIES.
JA DAS JUIST T GEKKE. THALIA VIND HAAR BED OOK HELEMAAL GEWELDIG!
THALIA GROTE BED, THALIA GROTE MEID, ROEPT ZE DE HELE TIJD.
MAAR OM ER NOU IN TE SLAPEN??? DAT SNAPT ZE GELOOF IK NIET :S

ZE HEEFT AL HAAR LIEVENLINGSDINGEN IN BED LIGGEN, MAAR T VOELT GEWOON NIET VERTROUWD GELOOF IK.
WANT IN HAAR LEDIKANTJE IS ZE ZO IN DROMENLAND.
(DIE STAAT OOK NOG IN HAAR KAMER)

TJA, DE AANHOUDER WINT, MAAR HEB NU ZOIETS VAN: DAT GROTE BED MAAR WEER UIT ELKAAR, DE KAST IN EN NOG EEN KEER PROBEREN ALS ZE GROTE ZUS IS???

LIEFS, DO

Terug
Bovenaan