hey meiden
sinds gisterenavond slaapt nathalia in haar nieuwe bed.
athans, dat is de bedoeling.
ze was heel erg enthousiast gister; thalia grote bed, thalia grote meid!
van alle opwindeing kon ze niet eens slapen.
toen ze op een gegeven moment wel in slaap viel, was ze een half uur later wakker.
"mama.. thalia wakker!!!"
ik naar boven, mooi niet dat ze nog wilde slapen daarna. inmiddels stond ze ook al naast haar bed.
we zijn de hele avond met haar bezig geweest. tot huilens toe van nathalia haar kant.
op een gegeven moment maar in haar ledikantje gelegd, en toen sliep ze zo. nu heb ik haar een uur geleden in haar grote bed gelegd, en ze zit nog steeds te spelen (in haar kamer, ipv in bed)
wat moet ik hier nou mee??
toch maar voorlopig in haar ledikantje laten liggen?>
blijkbaar is ze toch nog niet klaar voor haar grote bed.
of moet ik nu om de 5 min naar boven gaan om haar terug in bed te leggen? en zo van allebij de kanten frustratie gaan opwekken?
graag hoor ik hoe jullie dat doen/deden.
liefs, do
sinds gisterenavond slaapt nathalia in haar nieuwe bed.
athans, dat is de bedoeling.
ze was heel erg enthousiast gister; thalia grote bed, thalia grote meid!
van alle opwindeing kon ze niet eens slapen.
toen ze op een gegeven moment wel in slaap viel, was ze een half uur later wakker.
"mama.. thalia wakker!!!"
ik naar boven, mooi niet dat ze nog wilde slapen daarna. inmiddels stond ze ook al naast haar bed.
we zijn de hele avond met haar bezig geweest. tot huilens toe van nathalia haar kant.
op een gegeven moment maar in haar ledikantje gelegd, en toen sliep ze zo. nu heb ik haar een uur geleden in haar grote bed gelegd, en ze zit nog steeds te spelen (in haar kamer, ipv in bed)
wat moet ik hier nou mee??
toch maar voorlopig in haar ledikantje laten liggen?>
blijkbaar is ze toch nog niet klaar voor haar grote bed.
of moet ik nu om de 5 min naar boven gaan om haar terug in bed te leggen? en zo van allebij de kanten frustratie gaan opwekken?
graag hoor ik hoe jullie dat doen/deden.
liefs, do