nieuw bed... een ramp!!!

had je hem op caps.lock staan?? ;-);-)

Ik zou hem iig geval niet opbergen, heb je dadelijk een probleem als de 2e komt ligt zij nog in haar ledikant!
Zou hem iig laten staan, misschien gaat ze dan op een nacht wel zelf in het grote bed liggen.
Succes ermee Gr MJ

Hebben wij bij de oudste ook gehad. Heb allebei de bedjes laten staan en steeds als hij ging slapen mocht hij kiezen in welk bed hij wilde slapen. Na een paar weken wilde hij ineens in het grote bed en daar is het vanaf toen goed gegaan. Succes!!!
Groetjes,Noor

Hoe gaat het wat heb je nou gedaan ?
Terug in de ledikant of toch nog geprobeerd ik ben benieuwd. Weet je wat het is straks komen er zoveel dingen tegelijk op haar af met een nieuw zusje erbij ander bed daarom als je de plek heb allebei neerzetten zoals de andere zeggen en blijven proberen niet opgeven.
Succes ik duim voor je

vanacht om half 3 hebben we het maar opgegeven!!!!
wat een ramp zeg.
we hebben vanacht t grote bed omhoog gezet, zodat ze het niet meer als een bed herkende zeg maar, en 5 minuten later haar weer in bed gelegd, en toen viel ze binnen no time in slaap en bleef slapen!
vanmiddag t grote bed weer neer gezet, en mocht ze idd kiezen van mij in welk bed ze wilde slapen.
maar zodra ze dat grote bed al weer zag, was het echt krijsen! (niet huilen, niet zielig doen, maar echt angstig voor dat bed)
dus nou, weer dat bed omhoog gezet, en haar weer naar der kamertje gebracht, en weer niks aan de hand, sliep gelijk.

maar we gaan t nu anders doen.
dat grote bed gaat even haar kamer uit.
haar ledikantje kunnen we "ombouwen".
1 kant van de spijlen kan er uit, en een plankje er voor terug. zodat ze een half groot bed/half ledikantje heeft zeg maar.
dat gaat erwin dus morgen ochtend doen.
die opening (dus zonder spijlen) zetten we de eerste dag/nacht aan de muur kant.
zodat ze kan wennen aan t idee dat daar geen spijlen meer zitten en dat ze er niet uit kan (vallen)
als dat goed gaat, gaan we het bedje omdraaien, dus de opening naar de rest van de kamer, zodat ze er wel uit kan. en als ze aan dat idee gewend is, gaat ze naar het grote bed.
nathalia houd blijkbaar niet zo van verandering hahaha.
dus we hopen dat t op deze manier gaat lukken.
zo niet, is dat ook geen probleem. ze kan voorlopig nog wel in dat ledikantje blijven liggen.
ze maakt geen aanstalte om eruit te klimmen ofzo en voor de baby hebben we een ander lediakantje.
dus ze hoeft haar bedje niet af te staan voor de baby.

bedankt voor jullie reacties/ideen enz
en jullie horen t vervolg nog wel haha.

liefs, do

Terug
Bovenaan