Nieuw en een wat vreemde vraag!

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik zal me eerst eens voorstellen.
Ik ben Pheeb, ik ben 18 en ik woon in Den Haag. Ik heb de laatste tijd heel erg behoefte aan een kindje, of misschien alleen het zwanger zijn. Zwanger zijn lijkt me namelijk helemaal super.
Het punt is alleen dat ik mezelf nog veel te jong vind en mijn ouders zitten er ook niet op te wachten (en buiten dat heb ik niemand om een kindje mee te maken).
Maar ik heb 3 weken geleden een droom gehad dat ik zwanger was en een jongetje kreeg, en sindsdien heb ik het niet meer uit mijn hoofd gekregen.

Misschien komt dit over als een hele rare vraag. Maar ik wil zo graag weten hoe het is om zwanger te zijn, dat ik op zoek ben naar realistische nep-buiken.
Niet om de buitenwereld te shockeren, maar voor mezelf.
Ik denk, na een ruime tijd met een 'groeiende' 'buik' te hebben gelopen, dat ik weer bij mijn positieven kom en gewoon lekker nog een paar jaar wil wachten.

Kan iemand mij helpen?

Liefs, Pheeb

Hoi,
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zoiets gehoord heb..... zwanger zijn is leuk, maar alleen omdat je er een kindje aan overhoudt! Niks aan om moe en misselijk te zijn, maagzuur te hebben, je voeten niet meer te kunnen zien, niet meer te kunnen bukken, spataderen te krijgen, moet ik nog verder gaan, hihi!
Okee, een beetje overdreven misschien?  Kan me wel voorstellen dat je je afvraagt hoe het is. En omdat ik er al zo'n negen maanden op zit te wachten doe ik net of er niks aan is. De vorige keer heb ik er wel van genoten hoor!
Groetjes Gwen  

Ik had het gezien bij Baby te huur. Maar dan waren ze ineens 7 maanden zwanger ofzo, ik wil het echt opbouwen, om de goede indruk te krijgen.
En ja, het is mooi dat zo'n ding zonder de misselijkheid en de andere rottigheid komt, maar ik word ook niet beloond met een kindje, jij wel ;)

Zou ik mijn huisarts moeten bellen ofzo?

Elke suggestie is welkom :p want echt zwanger worden hoeft voor mij nu nog niet.

Beste Pheebe,

Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik denk dat zo'n soort opplak buik niet realistisch is.
Je kan heel fijn zwanger zijn en bijna nergens last van hebben maar dan nog is het niet te vergelijken. Je moet er  vanaf 7 maanden een paar keer per nacht uit om te plassen bijvoorbeeld. Van dat soort kleine dingen. Maar aan de andere kant kan je ook een heel vermoeiende zwangerschap hebben: veel moe, misselijk, misschien wel bekkeninstabiliteit, etc.
De groter groeiende buik is alles waar de buitenwereld tegenaan kijkt dus ik kan me voorstellen dat je denkt dat het daar voornamelijk om gaat maar dat is niet zo. Er komt zo veel meer bij zwanger zijn kijken.

En die negen maanden of ze nou zwaar zijn of niet die zijn alweer heel snel voorbij en dan heb je wel een kindje. Heel leuk allemaal maar het zet je hele wereld op z'n kop. Het klinkt misschien als een cliche en het is niet neerbuigend bedoelt maar je weet pas wat dat is als je het mee maakt. En ik kan je zeggen dat het heel heftig kan zijn als het je eerste is.
En over een kindje hoor ik je verder niets zeggen.

Ik kan je zeggen dat je op je 18e nog flink van je leven moet genieten maar dan klinkt ik ook zo als een oude doos!  
Voor iedereen is het anders.

Groetjes,
Dile

?????????????????????????? sorry hoor maar ik heb je topic echt met verbazing zitten lezen...
dat je nieuwsgierig bent na het zwanger zijn oke..maar dat je zelfs een nepbuik wil dragen gaat me iets te ver!
ik heb zelf een kleine v 8mnd en ik vondt t zwanger zijn echt superrrr,maar ik zou in jouw geval zeggen.....;geniet nog maar lekker en hou het bij het dromen,en als je straks een fijne vriend treft en de tijd is een x daar DAN kom je er wel  achter  hoe t is om zwanger te zijn.
sorry maar dit is mijn mening...mocht je niet v jouw ideeen afkomen,zal ik echt een xtje de h.a raadplegen.
succes

Hallo Pheeb,
Misschien heb je iets aan onderstaande informatie of kunnen zij je verder helpen. Ik heb trouwens rond jouw leeftijd  ook een soortgelijke droom gehad en diezelfde droom is een paar keer terug gekomen. Ondertussen zijn we alweer ruim 10 jaar verder en was de tijd er klaar voor. Ik hoop dat je antwoord vindt op je vragen en dat je eerst zelf nog flink gaat genieten.
succes,
                    sterretje

www.careforwomen.nl
hoort bij het artikel op onderstaande geknipte link

http://www.spitsnet.nl/nieuws.
php/1/12051/online

Hai,

Hele aparte vraag inderdaad. Ik ben bang dat een nepbuik in verschillende grotes jou behoefte niet gaat bevredigen en je zeker geen reeel beeld gaat geven van hoe het is om zwanger te zijn. Zwanger zijn betekent, misselijk zijn (buikgriepgevoel maar dan 24/7), overal jeuk, pijn in je rug, niet meer lekker op je buik kunnen slapen, veel dingen niet meer eten en niet meer drinken enz enz enz Kortom zwanger zijn is keihard werken. Ok het idee van een kindje in je buik is heel bijzonder en voor het eindresultaat doen we het allemaal maar een nepbuik gaat je dit gevoel niet geven. Ik zou echt nog even genieten van je jeugd en ondertussen fantaseren over kindjes voor later...

gr.ing

Ik denk dat je idd maar eens contact moet opnemen met je huisarts want ik vind het eigenlijk een beetje ziekelijk!
Ik begrijp best dat je wilt weten hoe het voelt om zwanger te zijn maar dat bereik je echt niet met zo een nepbuik hoor, ik heb het idee dat je dus wel je omgeving wilt shockeren want je wilt niet gelijk beginnen met de dikke buik. Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Ik zou zeggen geniet lekker van je leventje en als de tijd er rijp voor is kom je de ware tegen en als het geluk met je is mag je misschien zwanger worden want dat is niet altijd zo makkelijk als men denkt: we nemen even een kind, nee je krijgt een kind!

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan