Vreemd dat jullie allemaal niet bekend zijn met die buiken. Volgens mij zijn er ook programma's voor stellen die nog niet zeker weten of ze eraan toe zijn (Baby te huur, maar dan langer) en na de 'zwangerschap' een realistische pop.
Volgens mij he, kan zijn dat het allang niet meer bestaat.
Ok, het was dus helemaal niet de bedoeling om 'ziekelijk' over te komen en op zoek naar aandacht ben ik dus ook niet. Als ik dat was, was ik wel naar de spermabank gegaan om er echt een te krijgen. Dat is pas de buitenwereld shockeren.
Maar ik weet zelf echt heel goed dat ik pas 18 ben en nog veel moet genieten, en dat ben ik ook zeker wel van plan, maar het gevoel laat me niet los.
Ik wil niet meteen met een grote buik beginnen, omdat als je echt zwanger bent, je ook niet ineens een enorme buik hebt, dat groeit. En het feit dat ik die dan zelf moet laten 'groeien' is dan geen probleem.
Goed, voor de mensen die mij wel willen helpen, bedankt. Ik waardeer het dat jullie mijn vraag gewoon beantwoorden, waarschijnlijk omdat jullie je in mijn verhaal herkennen.
De psycholoog zal niet nodig zijn, ik ben niet geobsedeerd. Het is gewoon iets wat mij heel erg leuk lijkt. En ja, ik snap dat the real deal heel anders is dan wat ik wil, maar dat bewaar ik dan ook tot het zover is.
Ik zal jullie laten weten hoe het gaat, zodra ik de huisarts heb gebeld.
Pheeb