nieuw en gelijk een vraagje :)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben jennifer 23 jaar en denk zwanger te zijn:)(wat we heel graag willen)
ben nu 3dagen overtijd, dacht dat ik een blaasontsteking had (uitslag was geen blaasontsteking), pijnlijke tepels en aardig wat geborrel in me buik.Heb vanochtend een test gedaan en kwam uit dat ik niet zwanger was, is dit nu te vroeg getest of ben ik echt niet zwanger?Iemand een idee wat er wel aan de hand is of toch zwanger maar heel vroeg:)??
Alvast bedankt voor de reacties!!
groetjes

je zou het over een paar dagen nog een test kunnen doen als je nog niet ongi bent.. kan zijn dat je nu nog niet genoeg hcg in je urine hebt zitten dat tie niet positief uitslaat. is vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent!

succes meid!

wat een snelle reactie:)!!ja ik ga het over een paar dagen nog is proberen, alleen dat plassen is zo vervelend!Ik wacht gewoon nog eventjes af!
Bedankt!!

hoi jennn23,

ik had bij de eerste ook het idee dat ik een blaasontsteking had, maar dat was het dus niet. bleek dus zwanger te zijn.'
ik heb echter nog noit een test gedaan dat hij aangaf dat ik niet zwanger was terwijl ik het wel was, maar dat kan natuurlijk altijd, dat je te vroeg getest hebt.
succes met afwachten.

hoi jennifer, ik had dat bij mijn eerste ook. toen heb ik tot twee keer te vroeg getest en de derde test was positief.ben nu ook weer in spannende afwachting.komend weekend maar een test ertegen gooien.groetjes

Ow wat fijn om te horen:) toch nog hoop hihi
ben ook nog steeds niet ongesteld dus ik ga van het weekend ook maar weer een test doen!Hebben jullie dat lang gehad het gevoel van een blaasontsteking?(ben het nu al zat haha)
Jij ook succes esther ben benieuwd!!
groetjes

ik heb vanmorgen getest, maar was negatief. helaas.ik denk dat ik te vroeg getest heb .zondag heb ik mijn nod of maandag.
ben benieuwd, heb zo,n vreemd ijzersmaakje in mijn mond .al een paar dagen en dat heb ik twee keer eerder gehad, tijdens mijn twee zwangerschappen.geloof niet dat je dat krijgt van uitwerkende pil?dus ben heeel benieuwd.
groetjes esther

Ik denk dat je niet te snel moet testen!! Hoe moeilijk ook gewoon je nod afwachten! Anders is het vaak te teleurstellend!

Terug
Bovenaan