nieuw en gelijk een vraagje :)

oow jammer dat de test negatief was,maar nog hoop zo te horen even afwachten nog:)!!ben benieuwd na zondag of maandag of de test dan positief voor je is esther!ik hoor het wel!
uhm ja wat is te vroeg testen?en wat is nod?en hoe kom ik erachter wat mijn nod is?
alvast bedankt!
groetjes jennifer

hoi jennifer
nod is de dag dat je normaal ongesteld wordt.14 dagen na je eisprong. ik ben nog steeds niet ongi,dus morgen als mijn temp dan nog hoog is ff testen.je eisprong kun je achterhalen door te tempen. iedere dag zodra je opstaat even tempen. zodra je je ei hebt gaat je temp iets omhoog, zo,n 0,3 a 0,4 graden.die blijft hoog todat je ongi wordt. zodra je s,ochtends je temp omlaag hebt word je ongi na een paar uur.blijft je temp hoger dan ben je waarschijnlijk zwanger.ik was bij de twee eerdere zwangerschappen binnen 1 a 2 ronden zwanger.dit word mijn derde zwangerschap en vierde kindje.(heb nog een pleegdochter)dus ik ben benieuwd.
groetjes esther

nod staat voor alle duidelijkheid voor : niet ongesteld dag.vanaf dan kun je testen.eerder heeft weinig zin.ik zag dat ik in mijn voorgaande mail niet helemaal duidelijk was,haha

hoi esther,

bedankt voor de info!:) nu weet ik waar jullie over praten haha met die lijsten enzo!maar ben nu 1week overtijd ik ga morgen even opnieuw een test doen want mijn moeder zei wacht maar even af hihi die geloofd het nog niet echt dus morgen spannend ik laat het morgen nog even weten wat de uitslag was!Wanneer ga jij weer testen of wacht je nog even?
Ik hoor het wel
groetjes jennifer

Terug
Bovenaan