nieuw en onzeker.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me daarom eerst ff voorstellen:
Ik ben Linda en woon samen. 1 juni 2007 stappen wij in het zogenaamde huwelijksbootje   78132

Februari 2006 hebben we besloten te stoppen met de pil, we zijn nu 13 maanden verder zonder resultaat.
Mijn cyclussen zijn erg onregelmatig en dit maakt me bang en onzeker.
In 2006 ben ik ruim 3 maanden niet ongi geweest en was dolblij dat ik in Oktober 2006 eindelijk weer RD had.
Tot Januari 2007 ging het goed. Daarna hebben de RD zich niet meer laten zien.
Wel heb ik geregeld een zwangerschapstest gedaan, maar helaas...

Sorry voor het lange verhaal..., moest het ff kwijt.

Groetjes Linda

Dag Linda,
Welkom, hier zijn verschillende meiden die al ook al langer bezig zijn. dus je kan hier gerust lekker meelullen. Ik ben 30-06-2006 getrouwd, en het bevalt nog steeds goed! ha ha. wij zijn nu zo'n 15 maanden bezig en sinds 1,5 maand aan het dokteren. Een heel gedoe maar vanwege mijn geschiedenis toch maar hulp ingeroepen.

Je kan hier met al je vragen terecht, de meeste meiden hebben al heel veel meegemaakt en kunnen hun ervaringen vertellen.
voor de meiden bij wie het wat langer duurt kun je ook terecht op t forum als zwanger worden langer duurt!

groetjes Saar

Hoi Linda,

Welkom op het forum.

Als je heel erg onzeker bent, kun je natuurlijk altijd een bezoekje brengen aan de huisarts, die kan je doorsturen naar de gyn. Die kan vrij snel zeggen of je je zorgen moet maken om je onregelmatige cyclussen. (en dan nog moet er niets maar weet je wel wat er mogelijk is!)

Succes,

Belle

Ben samen met mijn vriend al 2 maal naar de huisarts gegaan.
Deze stelde een semen onderzoek voor.
Dus mijn vriend is vandaag naar het ziekenhuis geweest.
Waarschijnlijk moeten we dus nog even wachten op de uitslag.
Maar omdat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn ben ik toch echt bang dat het probleem bij bij mij zit.
Trouwens bedankt voor de reactie!
Voel me toch opgelucht nu ik erover praat.

Liefs Linda

He kroepie!!!

Ik heb ok een onregelmatige cyclus, ik slik daar medicijnen voor, clomid dat zal als je het nodig hebt de eerste stap zijn na een paar bloedonderzoeken!!

Wees niet bang, ik ken mensen die heleaal niet ongesteld worden en toch ook kinderen
krijgen!!

Dus maak je nog niet te druk!!

Liefs Patricia

Hoi,

Patricia, bedankt voor de reactie!
Dit stelt me echt gerust, dan zie je maar weer dat over zulke dingen praten je echt goed doet!
Moest even over de drempel heen!

Groetjes...

Hoelang zijn jullie al bezig?
En Patricia, wat doet clomid??

Liefs Linda.

Hoi Linda,

ik ben alweer 10 maanden bezig voor ons eerste kindje.
Ook mijn cyclus is onregelmatig weliswaar niet zo erg als bij jou maar toch!

Ik slik sinds een paar dagen Teunisbloemolie capsules. Deze helpen je een regelmatige cyclus te krijgen. Ik heb hier al veel goede verhalen over gehoord! mischien kan je het eens proberen. Ik heb het bij de tuinen gekocht.

Chlomid krijg je via de huisarts of gynacoloog ook om een regelmatige cyclus en eisprong op te wekken. (als ik het goed gelezen heb!)

Succes!!

Groetjes Annie1

Terug
Bovenaan