nieuw en onzeker.

Hoi Annie,

Bedankt voor de tip, ik ga morgen meteen naar de drogist.
Maar hoe onregelmatig is het bij jou dan?
Ben je al bezig met temperaturen?
Ben deze week begonnen, maar ben ook grieperig, dus weet niet of de waarden betrouwbaar zijn .

Groetjes Linda

Hoi linda,

Ik schommel tussen de 26 en 40 dagen, dus voor mij ''valt'' het nog mee!
Ik ben nu net begonnen met de 3de maand temperaturen. Hiermee ben ik erachter gekomen dat ik een hele late eisprong heb!

Groetjes annie

hoi kroepie,

Ik las dat je je afvroeg wat clomid doet.
Clomid is een hormoon dat er voor zorgt dat er eitjes worden aangemaakt en zich gaan ontwikkelen.
Ook ik heb een zeer onregelmatige cyclus.
Maar dat is te verklaren, omdat je geen menstruatie krijgt als je geen eitjes aanmaakt.
Middels clomid krijg ik nu elke maand een of twee mooie eitjes en dan moet ik er ook nog pregnyl bij spuiten. Deze pregnyl zorgt dat de eitjes die er zijn ook daadwerkelijk zullen springen.
Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is. Van de clomid heb je overigens zeer weinig last hoor. Het is een hormoon en het kan je stemming beinvloeden, maar verder merk je er niks van. Het zijn trouwens ook pillen, dus je hoeft niet te spuiten of zo.

Heel veel succes!

Groetjes,
mama Peet

Wat fijn dat iedereen alles zo goed uitlegt!
Ik heb ook veel twijfels en onzekerheden, en moet zeggen dat alle dames het beter en duidelijker uitleggen dan de artsen! Super ! gr Saar

Hoi allemaal,

Bedankt voor de vele reacties!!
Ben een stuk minder onzeker!

Kan toeval zijn hoor, maar ben gisteren begonnen met teunisbloemolie en ben vandaag na 66 dagen eindelijk weer eens ongi geworden.
Misschien zit het wel gewoon tussen de oren, maar ik ga er maar gewoon mee door.
Het zou ook kunnen zijn dat jullie reacties mij zo gerust hebben gesteld, dat mijn lichaam is gaan relaxen.....en dat er daardoor RD op zijn komen dagen.
Voor mij is het mooi dat de RD er eindelijk weer eens zijn, kan er dan toch vanuitgaan dat ik een eisprong heb gehad.

Ben vorige week pas begonnen met temperaturen, dus kan er nog niet veel uithalen....

Liefs en Bedankt meiden,

Linda

Terug
Bovenaan