Nou, valt dus best mee met het aantal 'oudere' moeders haha, ook welkom Puk! En Angel: dat is geen zwangerschapsdementie.., het is in dit forum gewoon soms onhandig dat je niet meer kunt lezen waarop je reageert als je aan het intikken bent. Dat kun je pas weer lezen als je je bericht hebt geplaatst.
Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van de 'late' zwangerschap, omdat ik zoveel dingen heb kunnen doen de afgelopen jaren die ik met kinderen niet had kunnen doen (veel reizen gemaakt bijv.). Nou ja, is een kwestie van keuzes en wensen. En vroeg of laat kinderen: het heeft beide voor- en nadelen. En natuurlijk kunnen we met kinderen ook nog reizen, alleen niet op de manier waarop we het tot nu toe hebben gedaan. Geeft niet, ik verheug me ook op het leven met die kids! En dat je daarvoor je leven moet veranderen, dat lijkt me logisch.
Het grootste nadeel van mijn leeftijd nu is dat ik de zwangerschap niet bepaald 'zorgeloos' vindt. Het brengt toch risico's met zich mee en dat blijft spelen in mijn achterhoofd. Grotere kans op afwijkingen, grotere kans op Down, grotere kans op zwangerschapsvergiftiging (ook mede door de combi leeftijd + tweeling) etc...
Maar goed. Morgen heb ik weer controle (aha, voordeel bij tweeling: elke controle een echo! dus we gaan weer zwaaien naar de kids), en dan over een maand de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het geslacht wordt? Ik wel, ben heeeeel nieuwsgierig
groetjes, Rudy