nieuw forum?

A

Anoniem

Guest
Stom heel bericht geschreven en niet gekopieerd dus nu kan ik weer opnieuw beginnen.

Mijn vraag was dus of er interesse is voor een nieuw en eigen forum. Mijn man kan zoiets wel regelen/ bouwen.

Ik ben er geen voorstander van omdat ik denk dat zoiets al snel doodbloed omdat alleen de harde kern overblijft en incidentele meelezers en schrijvers mis je dan. maar met de kuren van het forum is het misschien wel een optie.

Kortom hoe denken jullie erover? Als je tenminste kan reageren!

Mij heb je hoor, want hier wordt ik echt helemaal kriegel van!! En als we dan ook foto's kunnen plaatsen zónder ze eerst op Hyves of een eigen site o.i.d. te hoeven zetten, zou dat helemaal geweldig zijn! Maar ik weet natuurlijk niet of dat mogelijk is.

Kijk dat deze ellende af en toe voorkomt en heel snel weer verholpen is, ok.
Maar dit duurt gewoon al een week en er wordt maar niets aan gedaan.....
En als we met zijn allen opstappen, dan maakt het toch niet uit op welk forum we zitten?

Groetjes van Cissy

hoi hoi

ik zit al op een ander forum waar ook een aantal moeders van hier zijn het is op www.clubs.nl en dan bij de gezellige mama's
misschien is dat wat voor jullie
esther, kim  en natas zitten daar ook op
en nee het is niet de site van jantine

groetjes saskia

Nou wat je zegt,ik vind het ook een goed plan,hoor.Hier wordt je toch helemaal mesjogge van!!Ik ben heel de week al aan het proberen om in te loggen en nu vandaag lukt het eens een keer.Dan gaat de lol er wel een beetje af hoor.Er staan geweldig leuke topics tussen met hele leuke foto's(zoals de boswandeling van Fabio en die lekkere toet van Annique) en ik kan gewoon nergens een reactie op geven....Dus mij heb je!!

Liefs Kitty en Tess

Oh nou niet vergeten om te kopiëren,want je weet het maar nooit met dit forum.

Hier poging 8000500045729340593981 keer

Heb net weer een boze mail gestuurd. Ben benieuwd.
Maar eh is wel een goed idee, maar dan moet iedereen beloven mee te gaan hoor!!!!
We kunnen toch niemand missen!
Vraag me af of de andere forums (zo toch) ook kuren vertonen.

Nou net even gekeken op clubs.nl maar wat denk je?

HTTP-fout

Er is een fout opgetreden.

Neem contact op met de beheerder van de webserver als het probleem zich blijft voordoen.

error

An error occured.

Please contact the Web server's administrator if the problem persists.

Dat gaat dus ook niet opschieten.

Ik geef JG nog 1 x het voordeel van de twijfel. Daarna wil ik bij langdurige problemen wel overstappen naar een eigen forum.

Ellen mv Julian

misschien doet tie het zo wel

www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=373457

Poging 2

Joehoe eindelijk het venster dat ik een berichtje kan schrijven pfff, nou nog hopen dat ik het geplaatst krijg!

Ik heb een tijd geleden ook met een clubje vrouwen een eigen msn group gehad. Was heel leuk alleen helaas de animo was niet erg groot toen dus het was snel over. Mijn ervaring was dat ik het erg prettig vond werken, je kon het op verschillende manieren in stellen, of het openbaar of een besloten group was. Dus dat werkte heel prettig, iedereen die lid van die group was kon een eigen fotoalbum aanmaken dus foto's kon je zeker kwijt!!!

Dit forum is iig knudde nu..ik had ook gemaild en een bericht terug gekregen dat ze er aan werkten, hoelang hebben ze nodig dan?

liefs jen mv mike

Terug
Bovenaan