nieuw forum?

Liever niet!! Ik persoonlijk heb het niet zo op van die besloten clubjes. Nu gaat het even wat stroef op JG, maar over het algemeen is het toch erg meegevallen!! Ook mijn ervaring is dat de harde kern over blijft en de spoeling op zeker moment erg dun wordt. Erg jammer van alle contacten. Maar goed, als iedereen gaat, heb ik weinig keus hè!!

Groetjes Fonske.

Ik zou liever hier blijven. Inderdaad zal alleen de harde kern daar komen. En ik vind het juist zo leuk dat iedereen hier mee kan doen en aan kan schuiven! Hoe groter het kippenhok, hoe beter. En bij zo'n   nieuwe çlub'   is het maar de vraag wie er zal komen en blijven enzo.
Het is al heel uniek dat we zoveel mamma's hier hebben. Ook een heleboel die wel lezen, maar zeer zelden reageren. Ik vind dat helemaal geweldig! Ieder kan meedoen op de eigen gewenste manier.
Liefs Nelleke

Hartstikke lief aangeboden maar...
mijn ervaring is dat het geen goed idee is gezien de redenen die ook hierboven al worden aangegeven. Bovendien is het zonde van jullie tijd om het wiel opnieuw uit te vinden. Die ITgast van JG moet even snel van vakantie terugkomen en aan het werk gaan...

Sja, ik deel ook de mening van de meiden hierboven. Een nieuw forum gaat denk ik niet werken. Ik zal denk ik dan ook hier blijven. Ik kijk ook altijd even op alle andere forums en dat blijf ik doen. Dan zit ik dus op twee forums tegelijk en dat ga ik toch niet volhouden. Wat mij betreft maken we de redactie gek met onze emails en blijven we lekker hier...

Liefs Annet

where the hell is m'n reactie??!!!

hihi, nog even een herhaling:

ik vind dit een heel gezellig forum en ben bang dat bij iets anders er op een gegeven moment ook wel kuren op gaan treden, dus wat mij betreft blijven "we" hier. als iedereen weggaat ga ik wel mee hoor!!!

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi hoi!
Hier een reactie van een minder fanatieke schrijver maar zeker een fanatieke lezer..
Ik ben ook niet zo voor een eigen forum, tenminste als het zo werkt als bij clubs...als je daar te weinig reageert word je er nl uitgegooid..Ik ga er maar van uit dat dit vervelende gedoe weer overgaat!!

ps: hebben we JG nu bang gemaakt? Ik kan in 1 keer inloggen en reageren!!???

liefs, Marcia mv Puck

ik ben ook niet voor,ik zou niet meegaan.
ik lees hier regelmatig en ben er niet dagelijks.lekker vrijblijvend en leuk voor avontoe.
groetjes piewie,mv Mila

Terug
Bovenaan