Nieuw fotorondje

Hoi,

Nu ga ik ook eindelijk een keer een foto hier zetten - dat kwam er steeds niet van. Ik moest hem ook eerst helemaal op hyves zetten omdat je niet gewoon een foto van een bestand op je computer kunt uploaden. Lekker handig!

Ik hoop dat het lukt....de foto is van ca 2 weekjes terug (25 weken), maar ik groei helemaal niet hard dus het zal niet veel verschillen met hoe  mijn buik er nu uitziet.

Staartmees

Nou, dat gaat dus niet goed. Misschien kan ik beter de hyves-link in het bericht zetten. Maar links maken lukt mij hier meestal ook niet....

De foto staat hier...

Hi dames,
Ik heb (nog) geen digitale fotocamera (ook geen gewone trouwens)..:$, dus geen foto van mijn buik..Maar toen ik die van Mylene zag, schrok ik wel een beetje..In mijn buik zitten er wel 2 en met 30 weken lijkt mijn buik kleiner dan die van haar..WOW!!!.Is het je eerste kindje Mylene?

Wel is mijn buik breder..Het is vaak zelffs goed te zien dat er 2 kindjes in zitten, omdat ik dan 2 heuveltjes (bobbels)  heb; die soms aan een kant verzamelen..
Bukken, opstaan (vooral vanuit bed/lig houding) het begint steeds moeizamer/pijnlijker te worden..

Een deel van de positiekleding past al niet meer en ondergoed is al helemaal een ramp..Het gaan moeilijke laatste weken worden..

Groetjes en ben benieuwd naar de buiken..Als ik een digitale camera heb aangeschaft (moet echt voor de bevalling geregeld zijn), dan post ik ook een foto..
Trouwens als jullie nog tips hebben over welke camera je et best kunt kopen, dan hou ik me aanbevolen..(Heb er totaal geen verstand van namelijk..en vriendlief heeft het erg druk met werk)..

Melda

het lukt mij ook nog niet echt om de foto's  hierop tye zetten..
ik ga nog even verder proberen het moet een keer lukken.
die van diana zijn wel erg mooi vind ik...

groeten annelies

Hoi Meiden,

@ Mevlide:

Ik ben er inmiddels aan gewend dat mijn buik zo groot is, tenminste, voor zover je eraan kàn wennen...
Het is mijn 2de kindje. Bij mijn eerst had ik ook zo'n buik, maar toen was ik wel al 38 weken zwanger. Ik krijg wel veel complimentjes, omdat het wel mooi van voren zit allemaal (daardoor ook wel erg zwaar).
Wel krijg ik een paar groeiecho's, om te bepalen hoe groot het kindje is, en of ik misschien veel vruchtwater heb. Mijn suiker is perfect en ook mijn bloeddruk is goed.

Wel leuk om al die buiken te zien.

Groetjes, Mylène

Terug
Bovenaan